今日成班狗系我屋企食花生-3-''
個膠袋比佢地整大左個窿...走之前又拎左D花生走..
走之前去左禁人地門鍾-0-即走
落到樓下見到輝狗..又見到強哥系後面
豪狗問佢食吾食花生囉= =
放學測中文..難難地..諗左勁耐- -''
照抄xD..做完悶得濟
系到幫朱東按摩^.^v
比miss話..叫我去幫富婆按摩囉..比佢吹脤..甘都比佢諗到D on 9野..
反屋企又系個兩隻狗上黎..又食花生= =''
走之前又做反個D野-3-''
on 9的狗
今曰天氣轉涼..有風
打完
2點幾有3隻狗上左我home(nike 達達 豪)
之後落左康樂一陣..食野..飽死= =''
之後等冰狗同希狗上黎7樓yo玩佢電話..正
系個到玩口水..玩蟲..玩到有隻狗系女廁仆街^.^ v
冰狗又入男廁喇...7_7
之系去左慈愛系甘影相-3-''
等康..比佢睇打飛機條片yo佢吾認-3-''
之後有成6-7隻狗仔系慈正等新狗食野-3-''狗都食得慢過人囉
之後又冇咩野啦...去左慈正個邊捉棋
系甘比nike屈..最後個鋪我用左3分幾ko左nike正好自豪
YO
豪狗敬反你既xd
系我屋企訓教既狗-3-''
鄒倩彤丫妹= =''
對吾住......................................................................................................................
給人強迫的T^T
今日又系圖書館搞事xD
搞搞下比人爆鼻囉..痛-()-''
唉,,今日又要悶喇