sor..令你誤會左
系我錯T^T
琴日仲威..吹到系慈正後山吹水..飲酒之類啦..
冇啦啦好似有人叫- .-'' 驚左囉..唉
凍到仆街囉..好凍..勁凍.超凍.十分之凍..^.^YO
3點幾反左home..即黑訓左..正
傻仔nike^^
D人玩電話..哈..精句(媾我條女丫= =''我問你邊位丫)正
今日冇野搞..悶左..-0-''
正..近排吾知系吾系玩得夜左冇哂記性呢.-3-''
YO..今日天氣都ok好..陽光普照..冇雨..吾知幾度xD
今日又出街..諗反起好似我個個星期六都出街玩玩到1-2點幾先走..灰左-3-''
今日又吾知出到幾點丫..
今日.....
天氣又好好囉...-3-''
悶..吾知放三日假有咩做咩!?''
今日天氣十分好-3-''
打完 YO''
豪狗叫我打囉=]
甘又過左一日甘無聊既日子