該忘記這一切回憶
放棄現在既所有
重新黎過
凍..
琴日系後樓梯同nike同豪講中五之後有咩出路-3-''
諗黎諗去都冇
打完
今日好凍丫-.-''
中史堂落左去圖書館搞事
捉象棋比人收左-3-''
吾知有咩搞.....
聽日仲凍丫T_T
今日掉位.....
好凍..得10度..凍-v-
派捲..得數學MC合格囉
其他肥左-v-''
琴日BBQ有好少人去-0-''
中間吾記得左有咩發生=]
燒左兩次野食都系好餓..等的士等左6-7嫁超on 9囉..冇人肯車我地上
走個時燒啤酒..爆左=[]=''
我中哂囉d酒..落山..聽歌
諗住碌啤酒點知中左人地部車..nike叫我走...即走..
原來跑都可以甘好玩xD
去左慈樂玩水..又跑..好攰