|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 12 日 星期二  |
| 2010-01-12 |
分類: 未分類 |
今日吾洗考試=]
成日系屋企..日日都有人上黎佔據我部電腦
搞到好悶0.0
成日都系到搞事..
成班仆街搞到我比人屌
好撚on 9牙
玩都吾好玩到甘過份啦
|
2010 年 1 月 9 日 星期六  |
| 2010-01-09 |
分類: 未分類 |
琴日到依家都冇訓=]
有點煩.. |
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
| 2010-01-05 |
分類: 未分類 |
今日系第一日反學
好吾慣甘早起身..
早會叫左我去小禮堂個邊聽miss系咩事吾系到
寫左張心意卡..好難寫
反到課室呆左勁耐
系到冇啦啦諗反五年前D野
灰左..差少少流淚
仲有兩日就考試
要加油=] |
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
| 2010-01-04 |
分類: 未分類 |
琴日同希仔同冰去睇阿凡達
買左最後排個d位...坐系最後我睇吾到字幕=]
加埋前面位人兄又系甘左住我視線
搞到我睇吾清楚
睇完送冰反屋企..
就送到佢樓下講左D嚇親佢又嚇親我既野-0-
sorry
之後悶得濟搵丫新
佢教左D基本舞步
攰=]
|
2010 年 1 月 1 日 星期五  |
| 2010-01-01 |
分類: 未分類 |
琴日出左去搵nike..豪..黎秉..威威
成班又系到捉象棋-0-
又玩槍..冇啦啦出左個火牛哥=]好大力
豪狗比佢恰=]
之後搵希仔...系甘點左佢去慈正
系街見到D電話就打去玩
又接人放工..飲酒食野..好似上去開大食會甘xD
急飲酒..醉
本來話要通頂..我勁醉通吾到
sorry丫甘多位
|
|
|
 |