|
中秋 |
| 2006 年 10 月 8 日 星期日 | ![]() |
今年的中秋節對我黎講~係一個幾特別的節日. 因為我二家姐係今天.中秋將要嫁人了..雖然很不捨得 但總要笑著的送她出門口吧..但有一件事可以安慰一下我的心靈~ 就是那些開門利是,,,而且客家人的一些風俗習慣,就是家姐出門,上車時. 要由細佬開車門,之後家姐要俾一個介指細佬..但是.這個介指代表什麼意思. 不過今年的中秋節.比較過往的任何一年都要熱鬧都要開心..而且從今年起. 打後每一年都又收多幾封新年利是,.可喜可賀 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |