|
生日前的數十分鍾 |
| 2006 年 9 月 19 日 星期二 | ![]() |
係呢一年入面生日前既數十分鍾前,突然想打番篇日記^^ 係呢一年入面.有唔少既人曾經都同我講過一句:有我係度,今年你生日唔會再悶死 而呢句野對現左既只係一兩個人~但係我一d都唔覺得唔開心~ 因為起碼有一兩個人依然記得,,例如一個當我細佬看待既貓貓姐^^ 不停咁話要係正日同我慶祝去玩玩~但係第二日要番學~點陪到佢去玩~所以講聲對唔住喇~ 而第二個係kiko~都唔知話佢傻定點好~11點就同我講生日快樂~哈 而mayso個妹都有既^^~~~總之多謝以上三人喇^^ 而且要特別多謝秀怡^^~~點解??我都唔知架~唔知點解心入面都好開心 今年終於終於有人會記起我既生日~唔再係一個人對住部電腦發呆咁過生日~~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |