◇*夜幻.紫櫻桃.]
再多的承諾﹏*;/也只不過是謊言"<||** ]]_

|[▅_﹏再多的甜言蜜語]|!||*'也只是一場虛假的夢
I_LoVe_520
暱稱: ◇*夜幻.紫櫻桃.]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
復活節最後一日假期
佢生日啦T T
賀卓丫.....
意想不到......
已經好累了
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章
網站連結
icq/msn金句
星座分析
聊天、討論等等
暗戀句子〝<*°
熱舞街
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 84
今日人氣: 0
累積人氣: 2215
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


賀卓丫..... 滿足 分類: 未分類

今日早就起身做功課嚕~

11點幾出門口返工......12:30開工

老闆又買m記比我食.....哈哈~

今晚9點收工

丫賢sdSMS叫我早D返屋企休息

丫銓打比我話平台等我去

最後我冇去

賀卓又同佢fd系觀塘

我撘地鐵去觀塘

同賀卓佢地行左陣

就黎11點,我同賀卓行返屋企

尼次對我黎講已經好好

自從賀卓上年中五畢業就冇再見la~

雖然我地住得近,不過一次都見唔到佢

返到屋企沖完涼12點幾就訓啦!

 



2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


已經好累了 疲倦 分類: 未分類

|!|★╭﹢寧願沒回憶─? 完全地忘記°×||

琴晚11點幾訓教

到左凌晨2點幾無啦啦醒左......訓唔著 = =

睇下手機除左收到家偉既訊息

仲有丫銓講對唔住既訊息 = =

之後訓到就黎4點比樓下有個人吵醒左

所以自己又起身坐住望下窗外發生咩事咁吵

到6點幾起身

今朝返學經過大快活

見到ㄚ杰同班人

不過我扮唔知

而且我又要趕住返學校做功課

今早落訓導覆檢校服裙,過左關 YA~

因為我著冬季,哈哈...

今日特別多測驗

數學、中文、D&T都要 = =

要測驗都唔記得

就連下學期測驗週既通告都唔記得比丫爸簽

所以今日又欠通告

放食飯時間全程都系課室訓教

真係好累@@"

放左學系大門口見到丫杰

我都係直行直過

因為我唔知要點去面對佢

唔知用咩表情神態

可能我再停留系佢面前

就算我唔想喊,眼淚都會自然咁流T T

出到學校門,自己諗三樓已經唔再屬於我去既地方

如果我去,大家可能會更加尷尬

所以都係自己去買花生,汽水

自己上山坐住食,聽下歌

四周圍望下環境

點知又諗起同丫杰佢地上山既經歷

又諗到丫杰同我講既野TT

就到6點落山行返屋企

岩岩好食飯,飲左少少酒

之後佢地食飽又出去嚕

又得返我自己一個



2009 年 3 月 28 日  星期六   微雨


又係喊.... 傷心 分類: 未分類

*+°◆+" 在創傷埋葬心願 []..* 垂頭默默淌下眼淚×﹍*

琴晚11點幾訓左

今朝9點幾起身

食麵,開電腦,聽下歌,做功課,同家偉,賀卓sd SMS

到1:30出門口撘車返學

撘車果陣打比細雨

細雨話我點解同細豪(之前男友)同一時間打比佢= =

跟住約左放學去秀茂坪公園坐

上上下堂,丫妹sd  SMS 比我

約我去坑口,叫我放左學一齊去沙灘,不過我推左

4:00放左學,撘車去秀茂坪

最後冇同細雨佢地一齊系公園

自己買啤酒去第一次見細豪果陣既出口後樓梯

聽下歌,邊飲酒,諗下野

聽到<你當我什么>尼首歌果陣就喊  T T

好才冇人,自己大聲狂喊

連sms都冇覆

丫銓(之前男友)打比我傾左一陣

佢聽日朝早6:30打比我叫我起身

7:00一齊食早餐

傾完之後覆返D sms

一邊行返屋企

就黎7點先返到屋企

今晚丫爸叫我一齊飲酒食飯,好少可架~

仲同丫爸乾杯

食完飯,我洗碗,佢地出去

又得返自己系屋企

因為潮濕,丫爸話開住冷氣

景豪(之前男友)佢SMS問我同男朋友點 =  =

都散左啦~ = = 仲提咩喎

佢又話媾我 = = 鬼唔知佢玩咩

今晚睇新聞話8:30開始,1個鐘熄燈運動

我屋企不嬲得返我自己一個人既時候都熄晒燈架啦~

今晚又喊左一陣 T T