| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
賀卓丫.....  |
分類: 未分類 |
今日早就起身做功課嚕~
11點幾出門口返工......12:30開工
老闆又買m記比我食.....哈哈~
今晚9點收工
丫賢sdSMS叫我早D返屋企休息
丫銓打比我話平台等我去
最後我冇去
賀卓又同佢fd系觀塘
我撘地鐵去觀塘
同賀卓佢地行左陣
就黎11點,我同賀卓行返屋企
尼次對我黎講已經好好
自從賀卓上年中五畢業就冇再見la~
雖然我地住得近,不過一次都見唔到佢
返到屋企沖完涼12點幾就訓啦!
|
2009 年 3 月 30 日 星期一  |
已經好累了  |
分類: 未分類 |
|!|★╭﹢寧願沒回憶─? 完全地忘記°×||
琴晚11點幾訓教
到左凌晨2點幾無啦啦醒左......訓唔著 = =
睇下手機除左收到家偉既訊息
仲有丫銓講對唔住既訊息 = =
之後訓到就黎4點比樓下有個人吵醒左
所以自己又起身坐住望下窗外發生咩事咁吵
到6點幾起身
今朝返學經過大快活
見到ㄚ杰同班人
不過我扮唔知
而且我又要趕住返學校做功課
今早落訓導覆檢校服裙,過左關 YA~
因為我著冬季,哈哈...
今日特別多測驗
數學、中文、D&T都要 = =
要測驗都唔記得
就連下學期測驗週既通告都唔記得比丫爸簽
所以今日又欠通告
放食飯時間全程都系課室訓教
真係好累@@"
放左學系大門口見到丫杰
我都係直行直過
因為我唔知要點去面對佢
唔知用咩表情神態
可能我再停留系佢面前
就算我唔想喊,眼淚都會自然咁流T T
出到學校門,自己諗三樓已經唔再屬於我去既地方
如果我去,大家可能會更加尷尬
所以都係自己去買花生,汽水
自己上山坐住食,聽下歌
四周圍望下環境
點知又諗起同丫杰佢地上山既經歷
又諗到丫杰同我講既野TT
就到6點落山行返屋企
岩岩好食飯,飲左少少酒
之後佢地食飽又出去嚕
又得返我自己一個
|
又係喊....  |
分類: 未分類 |
*+°◆+" 在創傷埋葬心願 []..* 垂頭默默淌下眼淚×﹍*
琴晚11點幾訓左
今朝9點幾起身
食麵,開電腦,聽下歌,做功課,同家偉,賀卓sd SMS
到1:30出門口撘車返學
撘車果陣打比細雨
細雨話我點解同細豪(之前男友)同一時間打比佢= =
跟住約左放學去秀茂坪公園坐
上上下堂,丫妹sd SMS 比我
約我去坑口,叫我放左學一齊去沙灘,不過我推左
4:00放左學,撘車去秀茂坪
最後冇同細雨佢地一齊系公園
自己買啤酒去第一次見細豪果陣既出口後樓梯
聽下歌,邊飲酒,諗下野
聽到<你當我什么>尼首歌果陣就喊 T T
好才冇人,自己大聲狂喊
連sms都冇覆
丫銓(之前男友)打比我傾左一陣
佢聽日朝早6:30打比我叫我起身
7:00一齊食早餐
傾完之後覆返D sms
一邊行返屋企
就黎7點先返到屋企
今晚丫爸叫我一齊飲酒食飯,好少可架~
仲同丫爸乾杯
食完飯,我洗碗,佢地出去
又得返自己系屋企
因為潮濕,丫爸話開住冷氣
景豪(之前男友)佢SMS問我同男朋友點 = =
都散左啦~ = = 仲提咩喎
佢又話媾我 = = 鬼唔知佢玩咩
今晚睇新聞話8:30開始,1個鐘熄燈運動
我屋企不嬲得返我自己一個人既時候都熄晒燈架啦~
今晚又喊左一陣 T T
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 36 | »
|