◇*夜幻.紫櫻桃.]
再多的承諾﹏*;/也只不過是謊言"<||** ]]_

|[▅_﹏再多的甜言蜜語]|!||*'也只是一場虛假的夢
I_LoVe_520
暱稱: ◇*夜幻.紫櫻桃.]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
復活節最後一日假期
佢生日啦T T
賀卓丫.....
意想不到......
已經好累了
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章
網站連結
icq/msn金句
星座分析
聊天、討論等等
暗戀句子〝<*°
熱舞街
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 84
今日人氣: 0
累積人氣: 2216
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 27 日  星期五   驟雨


眼淚不能控制 傷心 分類: 未分類

*||"..不哭也罷..一哭停不了﹏

琴晚飲完酒,12點幾頭暈暈地就訓左

今朝6點半到起身,個面仲有少少紅

同丫芳一齊撘車返學,今日冇遲到啦~

不過入到學校門口就比馮sir捉我裙短

星期一仲要我覆檢=  =

今日著夏季比佢地捉姐

星期一咪著冬季比佢地覆檢囉~

今日小息丫芳代丫杰黎我課室比返我送比佢果件衫

我一見到就喊啦~我冇拎

唔通丫杰真係咁捨得咩?

小息過左之後就係英文堂

老師喊丫....連我又喊...好多人喊

因為我班有個同學因毒品離開左學校

其實尼個同學人品好好,由差班上黎好班

不斷進步,不過只係因為比佢朋友引誘佢食毒品

老師因為咁多年見住佢大

大家都好唔捨得佢

今日中午都冇食飯,落雨唔想出去

系房聽下歌,果首歌每次聽...都會喊

放學自己去買左罐生力飲

行去三樓,有人,自己坐低邊飲邊聽歌

飲完,見到貓仔同大倉黎左

之後我丫妹又黎,丫杰最後黎

丫杰佢自己比返我送比佢o既果件衫比我T T

真係唔想佢咁,......

之後同我丫妹一齊撘車返屋企

上到車,丫銓打比我,傾左一陣

佢約我星期日朝早食早餐

之後我先去返工

今晚自己食晚飯

沖完涼開電腦聽歌,又喊

仲有解封丫杰MSN

之後打比丫杰傾左一陣

〝其實......我承認我有愛過佢!〞

好想攬佢多一次......

 



2009 年 3 月 26 日  星期四   清涼


又喊.... 傷心 分類: 未分類

 +°"╮失戀的人,,永遠埋頭痛哭`'||*

琴晚訓住系到喊,好夜先訓著左

今日開始我做D野都唔同嚕

6:30先起身,一直擺系床頭o既一枝花加珍寶珠糖

每日醒左都見到,尼個係丫杰送比我架

7點帶埋枝花去撘車,諗住還比佢

落左車去三樓見到佢o既時候

竟然唔夠膽行過去比返佢

而且真係估唔到,遠距離望見佢,我都好想喊

尼個時候我只好苦笑著同丫芳講我有事走先

系佢地面前扮堅強,轉過頭來....背住佢地偷偷流淚

今日我地班因為毒品尼件事,班上已經少左D同學,好唔捨得

因為毒品尼件事,我地班依加時不時都有好多老師巡邏

尼件事真係好嚴重丫...

小息果陣丫芳話我聽丫杰要還返我送比佢果件衫比我

我聽左之後,我唔想佢比返我,我亦都唔想比返佢送比我o既禮物

希望佢可以保存我送比佢果件衫

今日中午放食飯,冇食飯

不過自己出左學校買朱古力食

仲去左三樓一陣先返學校

今日放學去左三樓,貓仔喊丫 = =究竟咩事我都唔知

之後上左山,貓仔,丫杰,丫安,妙珠,丫威,大倉,丫芳仲有我同我丫妹都上左去

上到去,好大風,當我坐低,我不斷諗左好多野,諗到自己喊

當丫杰系到,我只好背住佢無聲咁流淚

所以我走果陣,同丫妹,丫芳行上山走,我先大聲喊

當然我對眼都比淚水湧住左,睇野唔係幾清晰

所以都係跌左一次咁多

三個人一直上,我就不斷喊

自己諗今次會唔會系我最後一次同丫杰上山呢?

行到秀茂坪見到丫銓佢地

問我去邊 = =話聽日請我食飯

我一邊行一邊答我返屋企,唔晒請我食飯

佢地仲要跟住我行 = =

不過行左一少段路就返轉頭

返到屋企食完飯

丫爸同丫姨出去

我洗碗,之後沖涼

開電腦聽歌,又再喊過

跟住自己一個人飲酒

面都紅晒,眼好累丫...

唔知點解我係咁易喊

特別係夜晚....今晚飲完酒,希望可以麻醉自己

唔知丫杰佢點呢?



2009 年 3 月 25 日  星期三   微雨


今日發生好多事....分手.... 傷心 分類: 未分類

今日因為等丫妹,所以遲到

加上天又落雨

食埋大快活先返學校

返到學校都差唔多9點

作600百字反思文

就12點先上得課室

朝早四堂冇上...上返課室兩堂中文又冇上

兩堂中文..Miss要我地全班寫低系張紙,邊個吸毐...邊個曾經試過...邊個話過有興趣

據自己所知既野一一寫出黎

不過我咪都唔知,張白紙寫得兩句字

兩堂中文就係咁無聊

放食飯...因為天氣唔好

所以我系課室訓教....冇食飯

之後兩堂體育都冇上

點知第二堂體育老師召中四全級落禮堂

因為學校星期一發現我果級有人販賣毐品,分派毐品比人

唔單只咁,仲系校內吸食

果D同學將會踢出校la~

當中涉及我果D同學...好可惜

跟住放學去左下村三樓

之後同丫妹、丫芳、丫杰一齊撘車返屋企

我唔知丫杰佢究竟做咩,又唔講野

行上秀茂坪果陣丫芳講丫杰D野我知

返到屋企食完飯,沖完涼,就開電惱on MSN

同細豪,丫偉,丹菁,丫杰,丫安傾計

今晚8點幾同丫杰分左手....雖然我喊

不過佢冇左我更加快樂就得啦

可能我未夠好,令佢唔開心

最後我同佢告別左

我諗唔會再見啦

告別之後...我已經封左佢msn

丫杰......對唔住

唉....我唔想講啦!