| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
眼淚不能控制  |
分類: 未分類 |
*||"..不哭也罷..一哭停不了﹏
琴晚飲完酒,12點幾頭暈暈地就訓左
今朝6點半到起身,個面仲有少少紅
同丫芳一齊撘車返學,今日冇遲到啦~
不過入到學校門口就比馮sir捉我裙短
星期一仲要我覆檢= =
今日著夏季比佢地捉姐
星期一咪著冬季比佢地覆檢囉~
今日小息丫芳代丫杰黎我課室比返我送比佢果件衫
我一見到就喊啦~我冇拎
唔通丫杰真係咁捨得咩?
小息過左之後就係英文堂
老師喊丫....連我又喊...好多人喊
因為我班有個同學因毒品離開左學校
其實尼個同學人品好好,由差班上黎好班
不斷進步,不過只係因為比佢朋友引誘佢食毒品
老師因為咁多年見住佢大
大家都好唔捨得佢
今日中午都冇食飯,落雨唔想出去
系房聽下歌,果首歌每次聽...都會喊
放學自己去買左罐生力飲
行去三樓,有人,自己坐低邊飲邊聽歌
飲完,見到貓仔同大倉黎左
之後我丫妹又黎,丫杰最後黎
丫杰佢自己比返我送比佢o既果件衫比我T T
真係唔想佢咁,......
之後同我丫妹一齊撘車返屋企
上到車,丫銓打比我,傾左一陣
佢約我星期日朝早食早餐
之後我先去返工
今晚自己食晚飯
沖完涼開電腦聽歌,又喊
仲有解封丫杰MSN
之後打比丫杰傾左一陣
〝其實......我承認我有愛過佢!〞
好想攬佢多一次......
|
又喊....  |
分類: 未分類 |
+°"╮失戀的人,,永遠埋頭痛哭`'||*
琴晚訓住系到喊,好夜先訓著左
今日開始我做D野都唔同嚕
6:30先起身,一直擺系床頭o既一枝花加珍寶珠糖
每日醒左都見到,尼個係丫杰送比我架
7點帶埋枝花去撘車,諗住還比佢
落左車去三樓見到佢o既時候
竟然唔夠膽行過去比返佢
而且真係估唔到,遠距離望見佢,我都好想喊
尼個時候我只好苦笑著同丫芳講我有事走先
系佢地面前扮堅強,轉過頭來....背住佢地偷偷流淚
今日我地班因為毒品尼件事,班上已經少左D同學,好唔捨得
因為毒品尼件事,我地班依加時不時都有好多老師巡邏
尼件事真係好嚴重丫...
小息果陣丫芳話我聽丫杰要還返我送比佢果件衫比我
我聽左之後,我唔想佢比返我,我亦都唔想比返佢送比我o既禮物
希望佢可以保存我送比佢果件衫
今日中午放食飯,冇食飯
不過自己出左學校買朱古力食
仲去左三樓一陣先返學校
今日放學去左三樓,貓仔喊丫 = =究竟咩事我都唔知
之後上左山,貓仔,丫杰,丫安,妙珠,丫威,大倉,丫芳仲有我同我丫妹都上左去
上到去,好大風,當我坐低,我不斷諗左好多野,諗到自己喊
當丫杰系到,我只好背住佢無聲咁流淚
所以我走果陣,同丫妹,丫芳行上山走,我先大聲喊
當然我對眼都比淚水湧住左,睇野唔係幾清晰
所以都係跌左一次咁多
三個人一直上,我就不斷喊
自己諗今次會唔會系我最後一次同丫杰上山呢?
行到秀茂坪見到丫銓佢地
問我去邊 = =話聽日請我食飯
我一邊行一邊答我返屋企,唔晒請我食飯
佢地仲要跟住我行 = =
不過行左一少段路就返轉頭
返到屋企食完飯
丫爸同丫姨出去
我洗碗,之後沖涼
開電腦聽歌,又再喊過
跟住自己一個人飲酒
面都紅晒,眼好累丫...
唔知點解我係咁易喊
特別係夜晚....今晚飲完酒,希望可以麻醉自己
唔知丫杰佢點呢?
|
今日發生好多事....分手....  |
分類: 未分類 |
今日因為等丫妹,所以遲到
加上天又落雨
食埋大快活先返學校
返到學校都差唔多9點
作600百字反思文
就12點先上得課室
朝早四堂冇上...上返課室兩堂中文又冇上
兩堂中文..Miss要我地全班寫低系張紙,邊個吸毐...邊個曾經試過...邊個話過有興趣
據自己所知既野一一寫出黎
不過我咪都唔知,張白紙寫得兩句字
兩堂中文就係咁無聊
放食飯...因為天氣唔好
所以我系課室訓教....冇食飯
之後兩堂體育都冇上
點知第二堂體育老師召中四全級落禮堂
因為學校星期一發現我果級有人販賣毐品,分派毐品比人
唔單只咁,仲系校內吸食
果D同學將會踢出校la~
當中涉及我果D同學...好可惜
跟住放學去左下村三樓
之後同丫妹、丫芳、丫杰一齊撘車返屋企
我唔知丫杰佢究竟做咩,又唔講野
行上秀茂坪果陣丫芳講丫杰D野我知
返到屋企食完飯,沖完涼,就開電惱on MSN
同細豪,丫偉,丹菁,丫杰,丫安傾計
今晚8點幾同丫杰分左手....雖然我喊
不過佢冇左我更加快樂就得啦
可能我未夠好,令佢唔開心
最後我同佢告別左
我諗唔會再見啦
告別之後...我已經封左佢msn
丫杰......對唔住
唉....我唔想講啦! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 36 | »
|