好煩呢
壞人的角色係由我黎演的嗎?
而好人
就留番俾你做?
搞事出黎的係你
你而家仲0係度扮好人?
細路仔先會睇唔出的
奈何果度得細路仔...
唔緊要
你繼續=]
我唔會阻止的
俾你都得
俾你俾佢就唔得
就係咁簡單

黑白...
總比彩色黎得簡單=]
謝霆鋒 - 你看我看你
曲︰Ryumei Odagi 詞︰黃偉文 編:王雙駿
*又不是 參觀動物園
誰讓你 指點半天
甚麼事 亦存在兩面
轉個圈 我也看了你半天
(Yeah yeah~ 你也似馬戲上演)*
看吧 隨便看吧 看我讓你很快樂嗎
落力望 盡情來八卦
看吧 由上至下 要繼續看左與右嗎
望夠就出去造謠吧
#我的你都看到 同樣道理
等於你的我都看到
你找我的缺點 同樣你輕舉妄動
我都全部收到
各位我睇你好 含娛樂性
即使你睇我不太好 這樣也好#
Repeat*
看吧 隨便看吧 你要共我玩對望嗎
就望望 是誰人更怕
看吧 難掉轉吧 你怕被我反間諜嗎
被注視感覺異常吧
Repeat#*#*
|