尋日好早就起左身 因為ADD/DROP 上到個網... 原來係1點先開始-___-
之後HEA下打下電話咁啦=V=
食埋野咁就3點咁滯 打俾阿聰 佢個電腦台送到-0- 之後我出左街 行左陣就出發去佢屋企拎番MY PC>V<
哇~~~ 好重=-=...
番到黎... 佢好EASY咁搞左1陣 搞掂~ 用得!
之後我裝3國無雙玩XDDD
玩玩下發覺唔記得BACKUP某個FILE-0- OMG/. _ .\ 又要叫佢SD過俾我了=-=
- 完 -