最近日日都用左好多$$.....依家終於知一個字『窮』
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我係分隔線~~~~~~~~~~~~~~~~
尋日又叫左一大班fd黎我屋企....做咩??!!?!?!
就係打邊爐喇....有好多人黎....十幾個人到啦
加上我屋企冇人..我地更加癲...有個癲婆將我書包d野倒哂出黎...唉~! 汗
超開心....小巨巨成班又係到隊酒.....隊到紅哂..係到發酒瘋
唔該一個姐姐攞個爐同煲黎.....十萬個唔該~~!!
好彩有兄弟幫手同我汁屋 唔係我都唔知點搞.................
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
就好又返學喇....唔知大家d功課做完未呢
唔知有冇同學可以借本中文黎........我會好感謝你
|