唉..........今日遲到呀...仲要累到2個細佬都遲早..
真係SORRY呀..=[
放學我都唔敢咁早返屋企..先係學校打波,,
唉..始終都係要返屋企,,,見到2個細佬..都好似唔開心咁..
佢地話遲到要俾老師罸..我問罸咩.佢講..."坐"
真係O左咀....不過係要隔離......咁就要記一次遲到喇...嗚嗚
哇~!!我自己都唔知咩事囉..電話費都要500蚊...@#$%@#%
又俾呀爸審....又係到upupup..講左勁耐..之後又講咩男女關係.
真係o哂咀.......................唉...超灰
翻生侏羅館2 都幾好睇呀....
嗚嗚..今日我屋企俾我呀媽d朋友佔領左..
我都冇位企..一食左飯就出左去打波喇...
好累呀今日~~~~~~~~~~~~~
弓C仁社的人...我地WIN左喇
今日都冇咩趣事喇...你地有咩唔中2我的事可以講出來
社際badminton,,冇聽錯就好似係明天放學...
好緊張呀,,大家加油呀...希望有人會有人來睇喇
唉,,,今日又好似激嬲個人...sorry呀...講笑ja.唔好嬲