今日籃球比賽..真係唔知點打嚕..依家仲洛緊雨...
(新加)過左陣..有人打俾我..同我講呢次比賽取消....
所以我可以安心去健身屋~~~~~~~~~~~~
提早放假....真唔係知點個的利益嚕
日日都係咁樣..訓到2.3點.. 打機到夜晚
又食..食完又訓...呢d生活真係好唔掂..唔係要等7月8返學
一早走左去學野啦..唉...開左blog咁耐"您"仲係冇來過
我諗明天係最充實一日....聽日練波wow
怕係因為乜...係因為聽日就要派卷喇.....心情又有緊張又有害怕.
總是不能自我平伏.............嗚嗚
希望你地都可以有好嫁成績喇~~~加油!!
唔好意思呀T.C.希望你唔好嬲啦.都希望你冇嬲...
豬兜呢種人好難受...唔LIKE佢就留CM...
反豬兜..今日化學交白卷..=V="
姊妹..兄弟...多謝你地撐我.包括c!~!!!!
最近考試..唔好怪我冇打qooza,,,,仲未考完呀~!!
連唔溫書的我都俾你地拉左去..希望會有進步喇~~
有冇人知豬dom兜 dom中文係點打~~~