嘻嘻....又到放暇喇
雖然暇其唔長...但都要做好多野
小弟第一次搭飛機....去北京
唔知果到有咩玩呢
希望有開心野會發生喇
我真係好希望你2姐妹可以好返
這是小弟的第一篇 但都係小弟不高興的一日
咁係因為我今日犯左一個好大的錯誤..輸左場波..對唔住呀..
因為係第一篇..我唔會因為心情唔好唔打落去...要留下一個印象
今日...我地班班際比賽..因為的輸左場波
心情十分之冷落...因為咁樣.都有好多朋友關心我~~多謝你地呀
唔洗擔心我呀..我唔係一個咁軟弱的人...輸波姐..冇咩大件事
我份人最唔講究乜野,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,小弟初到貴BLOG
要你地的支持我先可以撐下去......