今日心情真係唔知點講好噜...算係有得有失(但我都唔想失)=[
希望你會睇到喇...真係唔關我事嫁...我乜到冇講到嫁
唔通真係要冇左一個朋友先會得另一個朋友
咁我都係要返你好過....(知呢件事的唔好告密)
'你'唔講我知D野.....會到我嬲你
今日放學...學校開會...冇得打波..走左
返到屋企冇人..自己換左衫就出街去左景林.
打波..點知遇官中d學生..就後就3on3啦
第一場.佢地輸左..有條友話...佢地lv同我地唔同...
點會輸嫁...咁咪game two囉......
之後又輸...我真係想講唔係你同我lv唔同..係我同你lv唔同
第一次去到個到打波就俾人串..又要我地落佢面
thx你地呀....多謝你地同我搞呢次生日
嘻嘻...今日放學好開心呀...有cake食
超開心..之後又有4技cream出左來..
係到噴噴噴....一面都係..去左洗左3-4次
但都好開心..thx你地
嘻嘻...好多謝咁多位死黨....而家心情都十分之興奮
唔講咁多...等待明天的來臨
我呀哥來嫁
嘻嘻...篤桌球原來都幾好玩嫁..
5月9日
嗚嗚,,本來話夜晚出去游水嫁嗎...
點知俾呀媽捉左出去食壽司..sorry呀大家...放左你地飛機
5月7日~~~超掂
星期四..唉..又要TSA..有個實習老師來...
之後我地成班都唔放過佢..係到點佢
一人一份筆記..佢就有答案...
跟住我地就開始玩野....係到點佢...成份野都係抄佢...
又係到串佢...激到佢超火..佢就發脾氣沖左出門口...之後我地就散檔