唉..成日俾人改花名...超煩 =[ 你地覺唔覺得d人好鬼死煩
死禿狗..有人幫就係到超超超
冇人幫就成隻狗咁..好拿威咩
嗚嗚...電話壞左呀..又冇電話用..點好呢.
要搵人又搵唔到..又聽唔到一d電.....唉~!
今日放學打波....同中四個d..我都好認真嫁啦..
點知都係俾人小..睇來籃球呢樣野..仲要學習
唉..明天要出"醜"嚕..P.e.堂..
一分鐘要跑3個大圈..呀sir話仲要係女仔面前跑=[
希望你地見到都唔好笑..我會拼命嫁喇..
今日十分悶..都係學平日咁..打波上堂打波上堂打波上堂
唉~~呢排悶左..都唔知日後點過嚕...
這次的行程都終於完畢喇..原來在北京和天津的食品和我們的都不一樣
我覺得完了這次..我瘦小了,,,,,十分之累...打不打blog就看你們的反應囉
讓我都是要休息休息一下嚕