SMMのBLOG
新的與舊的,
我都想全要,
也許你認為我是貪心,
但我就是十分十分想要你們這一班好朋友!!!!!
2008 年 12 月 8 日  星期一   晴天


2008-12-08 分類: 未分類

好耐冇打過qooza,都唔知打D咩野好。但係周圍都發生緊好多事,但係都唔知點打好。其實我真係好無聊,都冇咩野人知,可能只係得我一個人知,就算係我既best friend---Wing Ki都可能會唔知。(各位朋友,見到呢一句既話希望唔好介意。)
不如講吓D朗誦比賽啦!最近好多朗誦比賽,表現ok啦!不過唔知點解,每一次到自己既時候,都會好驚,好緊張。但係上到個台就會比人一種我好慎定既感覺,但係其實我心裡面到好驚。
都係唔講咁多啦!下次再講啦!

發表時間:2008-12-08 10:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


Sunday, October 19, 2008 開心 分類:

今天是星期天,是要回教會的日子!
大清早,我聽到了鬧鐘響,但卻沒有起牀。直到8點9,Daddy才叫我起牀。之後弄了一輪,9時多才出門。還沒有吃早餐,Ma mi叫我們吃「豬長粉」。但又說了一輪,最終的結論是﹕Ma mi 不吃,我們三父女吃燒賣。之後,我們各人吃了一串。
今天早上,原本想問Wing Ki陪不陪我慶祝生日,但最後還是把email取消了!我想﹕人家都應該不去的了,不要獻「X」。但其實心裡又很想叫她去。真是七上八下呀!我到底應該問不問呢?但我最終也沒有問她!
但是今天不知弄什麼?不用去上英文班(教會的)!真是十分開心呀!之後還有自由活動的時間呢!不知下星期又會做些什麼呢?但可以不用上英文班,我已經十分滿足和高興的了!
今天的祟拜終於正常回一點了,因為有Ma mi在呀!那些「Bar Bar Black Sheep」卡也非常成功呢!不過看見有些人把它們弄到「不似卡形」,我真的有些不高興呀,因為那一些全都是我親手過膠的呀!
今天的午飯時間,我和Rachelle一起share一個金茹肥牛泡飯,破了紀錄呢!我們吃光了呀!

發表時間:2008-10-21 09:52 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天


Friday, October 17, 2008 分類:

Yeah!!!已經過咗3個星期啦,雖然都仲有2個星期未過,但係都表明咗可以離開Miss Luk既日子愈來愈近啦!真係好開心嫁,因為呢個Miss Luk真係好煩,上音樂堂又唔去音樂室上,又話咩野唔用樂器就唔駛去音樂室,我話係你唔想去就真啦!跟住又要咩野唔舍都問我,好啦!上次寫咗比佢睇回條係要咁樣寫既,倒頭來,呢2次又用自己既方法寫,咁你叫我幫你寫嚟都冇用啦!咁又做咩野要我幫你寫,又做咩野要問我呢一D野呀?真係想Miss Tang快D番嚟呀!咁就唔駛對住呢一個老師啦!

發表時間:2008-10-17 10:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Jlht971114
暱稱: Jess Lau_
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-10-07
2010-10-05
Happy time●Happy pl...
2010-08-03
2010-06-19
每月文章
文章分類
全部 (50)
開開心心 (7)
未分類 (29)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言