2008 年 8 月 17 日 星期日  |
今日,我好開心呀!  |
分類: |
今日,係我擁有T300相機既第二日呀!擁有T300相機真係好開心嫁!因為T300有好多好多功能,而且好好玩!!我會將呢個相機帶上雅居樂,好好玩一下!
星期一就要考琴啦,希望可以考好D啦!!!Good luck for me!!!
|
| 發表時間:2008-08-17 02:26 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 14 日 星期四  |
不高與的事件  |
分類: |
今日,發生咗一件非常之非常之非常之非常之非常之唔開心既事件。呢件事件令我既心情急轉直下。但係.........我不想將佢寫出嚟!因為我唔想將人哋既野講出嚟!本來今曰好地地,一經遇呢件事,心情急轉直下.......唉!!!!!做咩野都冇心情。希望天父可以幫助佢哋一家人啦!不過我既「自我平復心情能力」都算強,所以我宜家以經冇咩野事啦! |
| 發表時間:2008-08-14 06:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 3 日 星期四  |
今日again.....  |
分類: 未分類 |
今天我打的標題也是"今日",因為我也是要說一說今天的事情!
今天,我在12:30p.m.時,接到我的午餐,然後,我便回去學內吃飯。為什麼呢?為什麼我要在學校內吃飯呢?就是因為我今天要留在學校吃飯!我今天因為要留在學校練習普通話那個活動。
我只是要說這一一一一一一事件嗎?當然...不是!我還有幾件事要說呢!就是............................................No.1﹕今天我們的class teacher---Miss Chan,話咗比我哋知一樣野!佢話今年下學期考第一個人既平均分係97/100分呀!好好好好好高分呀,唔知道那一個人會唔會係我呢?
我宜家真係十分之開心,因為我在7月16日就可以上飛機啦!我在呢一個暑假會去三藩市,我好開心呀,雖然我已經去過兩次三藩市,但係我都覺得o果到好好玩嫁!今次我哋仲會去一d其他地方,我哋仲會去Disneyland呀!我好想去一下美國既Disneyland,因為我知道o果道好大,可以玩好多野!我好好好好好好好好想快d到7月16日呀!
另外,今日徐老師已經選咗《承諾》做我哋班卡拉ok比賽既曲目啦!我哋大家都好鍾意呢一首歌,所以,我哋應該會唱得好好!我都好鍾意呢隻歌嫁!唔知道你哋鍾唔鍾意呢???比我一個答覆啦!(快d留言啦!) |
| 發表時間:2008-07-03 08:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|