2007 年 12 月 18 日 星期二  |
一早......  |
分類: |
今日可以遲d起身,因為唔駛搭校車,因為我今日要7:40a.m.番到學校,練習english christmas play。一番到去,見到................................(唔講!唔講!)然後睇咗一陣書!40分就入到有蓋操場,然後上到禮堂開始練~~~習~~~啦!我覺得都幾開心~~~!之前一日,我吃咗shake shake薯條,真係好好味呀!今日派咗中文默書,....tomorrow默英文,希望可以攞到100分啦!
|
| 發表時間:2007-12-18 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
今日......  |
分類: |
今日小息好唔開心,因為4a班人。念起佢哋就唔開心啦!自己班就老師攪,跟住又話我哋唔環保,自己又做咗d咩嘢呀?!我哋班全部都係同學釘,同我哋用d嘢全部都係再用過嫁,冇一樣嘢係新野嚟嫁!4a班唔知會唔會有d以為自己係讀a班就大曬,其實a,b班都係精英班嚟嫁! |
| 發表時間:2007-12-17 10:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|