SMMのBLOG
新的與舊的,
我都想全要,
也許你認為我是貪心,
但我就是十分十分想要你們這一班好朋友!!!!!
2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天


默書(English Dictation) 傷心 分類:
唉~~~~~前幾日派咗英文默書﹗好好好好唔開心lor,因為攞唔到100分﹗我唸我都係第一次"第一次英文默書攞唔到100分"呀﹗我仲為咗呢一件事而哭tim呀﹗不過我都有一件事係好開心嫁﹗就係我在中文默書第一次可以攞到100分呀﹗好啦,今次講到呢到,下一次再講啦﹗Bye Bye﹗﹗﹗
發表時間:2008-09-28 12:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 24 日  星期三   晴天


好唔開心lor 忿怒 分類:

都唔明點解部電腦要中毒,攞完去整之後又冇曬d野!!我之前save 果d野又唔見曬,d相又唔見曬,都唔知可以去邊到搵番番嚟! 跟住d野又全部大咗,好唔慣!真係希望部電腦可以「時光倒流」,做番之前果部電腦,跟住仲要以後都唔好中毒,咁就以後都唔駛咁煩啦!仲有呀,部電腦都唔知點解攞完去整之後博唔到部Printer,攪到我要印果d野印唔到,要整好耐同等好耐先至印到!好唔開心lor!

發表時間:2008-09-24 05:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天


今朝搭巴士 不滿 分類:

今日朝早,我照常落街搭巴士。落去既時候大約係7:30a.m.。點知落到街等吓......等吓......等到7:50a.m.都仲未有車嚟﹗跟住過咗冇幾多時間,就有一架車嚟,但係...果一架車滿咗,就咁過咗。好彩,又過咗冇幾蛋時間,又有一架車嚟咗,但係都幾多人,唔上得幾多人,去到我前面果一個人就冇得上啦﹗其實果一個人都可以上到,不過後面仲有一架車,所以佢冇上到﹗我哋坐後面果架車就輕鬆得多啦,因為果架車唔多人,所以我哋唔駛好似前面架車D人咁迫。都不知幾鬆動,我仲有位坐tim﹗跟住,我聽到有人鬧個司機,話佢哋有車都唔開、明知呢一段係番工番學時間,但係都唔準時開車,仲要一嚟嚟三

前幾日開咗學之後,我開始感受到自行回家果一種開心既感覺。我真係好開心呀﹗﹗﹗

發表時間:2008-09-04 09:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Jlht971114
暱稱: Jess Lau_
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-10-07
2010-10-05
Happy time●Happy pl...
2010-08-03
2010-06-19
每月文章
文章分類
全部 (50)
開開心心 (7)
未分類 (29)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言