

為左迎接夏天 我剪短左個頭 好吾好睇丫 哈哈
哇 我今日真係好忙丫 尋日2點幾先訓 今朝7點幾就起左身啦,,
搞店晒之後就搭車去鏡湖上堂,, 破天荒第一次咁早丫
而咁早去到既原因就係 我地今日係上美容同髮型既堂..我同雪坐到都幾前下..

SAMUEL,-v- 另外戈個上網搵吾到佢既相,, ROSITA,,
學識左好多野啦 有得再去學就好啦 =V=
SAMUEL同我講我係長形臉,, 叫我將個頭電微卷,,哈哈 遲D去試下先
番左屋企之後就睇電視 可惡 無留飯比我食
我既人生真係悲慘,,
下就我無野搵野梨做,, 上網見到人地化妝化到咁令女 而我又好耐無化過WO'
夏天到左就無得化嫁啦 ; 所以呢 我就好得閒咁係到化妝
用左半個多小時-V- 我動作真係快既姐,, 不過吾好睇 ,
睇得出我戴左假眼睫毛 擦左眼影嗎?@@ 應該都睇吾出嫁啦= ='
算啦 心灰意冷 -V- 睇相啦


我要扮村姑-V- 我扎左一條孖辮 哇哈哈


叫我懞面超人= =' 我要做賊 我要劫富濟貧..


然後我突然之間覺得自己SHORT左= ='
之後就去煮野食,, 我切完紅羅白之後先記得我吾中意食紅羅白= =
所以都係算啦 吾煮啦 =V=
OH NO 我仲有好多功課未做丫 SHORT左 - -;有無人借我抄=V=?
吾知有無人真係信我cut短左頭髮?@@