好熱好熱' 夏天到未丫!???

番學啦番學啦' 果然番學比較好-v-'
今日測2科' 普通話口試同地理' 普通話!? 執生啦 溫極都吾識' 好彩無出咩差錯
英文堂' 完全吾識' 好難丫' 邊條粉腸出嫁' 聽日個測驗吾知點死法
個地理 完全未溫過' 應該都會合格既=v='
之後上體育堂 玩排球 我想去體育館上丫' 無啦啦做咩要裝修??
玩到我成身大汗!!! 后半堂我基本上係到做"柱女"-v- 因為d柱實在太冰了-333-
下就番到屋企戈時發現左一樣令我好想喊丫><
我吾見左只USB丫'''!! 只USB入面有好多好多既野丫'
我d筆記丫' 我d報告丫' 仲有我地班個"拳王"丫' 無晒啦無晒啦'
超吾開心丫'!! 我下就d堂完全無心機上' 葡文堂係到諗只USB 唉~~點解我咁粗心大意 
跟住由落堂開始訓' 訓到數學堂上左半堂之後 俾miss叫醒
唉~~~~~~~ miss見我好似感冒 就無咩話我 仲叫我著多件衫-v-
數學d書都聽得幾明既' 訓完之後感冒都好番好多
放左學 留左係到溫英文' 吾知溫左d乜 最後去左拎我上網買既野
=v= 嗯 有d出入' 不過都係算啦
唉''''' 我要哭了 USB丫USB,, 你會吾會番梨我身邊丫????