HAHAA,, 我發覺自己懶左好多呀; 日記變成週記..再吾打日記我諗會比EVA小姐打
好似之前應承左REGINA小姐會成日打 ; 點知無做到TIM~~
好啦 講番我呢一個星期做過d咩梨啦; 星期日去左考達標 0K簡單,,
戈日落雨=V=我好吾中意落雨呀; 搞到我咩街都無得去呀

果然晴天娃娃係有用既 哈哈 呢兩日都無落 太陽仲好好TIM>V<
早幾日呢 我就自己煮晚飯食
我好難得自己煮野食嫁; 不過次次煮親都比人話好食嫁
雖然賣相吾係幾好啦; 但係真係好食嫁; 至少我家姐同我個妹都話好食先=V=

好忙好忙 打住咁多先啦 聽日繼續