沒有人有義務逗你開心; 想活得開心必須靠自己
6月5日; 放左學去左CITY OF DREAM; >v<我地一行四個人; 我;咩;EVA同RITA;

哈哈 我覺得我地好似好那個咁; 人地臨近考試好緊張嫁嘛; 點知我地仲有心機周圍去玩;'



一去到 嗯,, 我覺得條路同D燈幾靚 同EVA一人拎一部相機周圍係到影 HAHAA





好似有好多粒星旦痴左係天花板咁>V< 天幕戈到 多人到呀=V=



因為要等; 所以我地上去拎入場券同影相; 間餐廳? 應該係-V-; D燈幾靚; 然後D景色又好靚


然後我地猜石頭;剪子;布= =搵人幫我地影集體相; 無記錯好似係呀咩輸左?; HAHA


暘完之後我地就落左下面排隊啦; 因為太過無聊 我地就開始好似D自由行咁 影相 大笑
做埋晒D白痴行為; 哈哈





入左去; 嗯 盞燈好似水母; 有盞好似花生; [乜海底有花生嫁咩?= =








然後開始啦; 我拎住部相機係到錄; >V<正; 嗯,,條龍? 好型 !




D 魚好真; 好多; 好靚 我好想去學潛水呀!! 哈哈 講真嫁


佢臨尾戈時?(好似係,,)噴氣呀!! 嚇親我;,, 不過最後戈到都幾令=3=


睇完之後 有班傻既見到只石獅; 好開心咁沖左過去影相= ='





然後我地班友滾左入廁所; 果然係女仔都中意去 ;WAKAKA


因為我太愛影相; 所以,, 就一齊影左張集體相; 跟住我同佢地一人影一張


出左梨又影影影; 今日既行程就係影相 ; 哈哈哈哈哈




影完戈個出梨又見到呢個; 我地見到呢個; 好型; 於是我地又係前面扮佢地個p0st影
影左好好好好好多次都影吾到; 搞到我地好似白痴=v=' 於是就放棄左




影完飛左去四季; 佢地話未去過WO;果然同呀雪去咁多地方是正確的 四季都好令呀; 金光閃閃咁;
RITA同丫咩SHORT左 係到扮鬼=V=









去到四季; 行左一陣又飛去廁所; 哈哈; 我地好似D傻既咁; 係咁影相


最後因為玩得太耐; 有點那個; 於是就起程番屋企啦'





好啦; 咁耐先打日記係我吾岩; 哈哈; 所以今日日記長左少少咁啦'
6月8日開始考試; 第一科係英文; 無溫過; 不過0k簡單
第二日考葡文同前堂 葡文; 我溫左咁耐都係吾識;
我特登溫左成日 無溫到前堂 點知都係吾識 噢; 點解會咁嫁??
考完葡文同前堂, 想同RITA出大陸 可惜; 我地兩個都係屋企訓著左' Haha
第三日考公民;超輕鬆; 基本上無溫過' 因為第四日考既係地理' 差吾多識晒
於是我同RITA同呀咩考完公民就決定出大陸啦
第四日考地理 HAHA; 無溫過' 不過識得0K多' 因為我平時用功;
考完地理 10點幾到就同呀咩; 景浩一齊溫習>V< 數學; 我恨你
由早上10點幾溫到凌晨12點幾; 溫左10幾個鐘 扣除食飯; 玩' 都溫左8,9個鐘到
OH N0 我第一次溫數溫咁耐; 果然平時聽書真係好重要; 我溫數溫到喊 ..
如果無左數學呢科就好啦 ; 景浩仲同呀咩溫通宵=V= 真係辛苦晒啦';
第五日考完數學之後; 真係成個人輕鬆晒呀; 0K識啦; 放左學同人坐左係飯堂玩;
好啦; 仲有三科呢個考試就完啦' ; 大家要一齊加油呀;
TRY Y0UR BEST !