●-- « | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 46 | » --●

 
 ★【●2009-06-12】☆
 12.06, 星期五
酷熱
 

沒有人有義務逗你開心; 想活得開心必須靠自己

6月5日; 放左學去左CITY OF DREAM; >v<我地一行四個人; 我;咩;EVA同RITA;

哈哈  我覺得我地好似好那個咁;  人地臨近考試好緊張嫁嘛; 點知我地仲有心機周圍去玩;'

一去到  嗯,, 我覺得條路同D燈幾靚 同EVA一人拎一部相機周圍係到影  HAHAA

好似有好多粒星旦痴左係天花板咁>V<  天幕戈到  多人到呀=V=

因為要等; 所以我地上去拎入場券同影相;  間餐廳?  應該係-V-; D燈幾靚; 然後D景色又好靚

然後我地猜石頭;剪子;布= =搵人幫我地影集體相; 無記錯好似係呀咩輸左?; HAHA

暘完之後我地就落左下面排隊啦; 因為太過無聊  我地就開始好似D自由行咁 影相 大笑

做埋晒D白痴行為; 哈哈 

入左去;  嗯  盞燈好似水母;  有盞好似花生; [乜海底有花生嫁咩?= =

然後開始啦; 我拎住部相機係到錄; >V<正;  嗯,,條龍?  好型 !


D 魚好真; 好多; 好靚  我好想去學潛水呀!!  哈哈  講真嫁

佢臨尾戈時?(好似係,,)噴氣呀!!  嚇親我;,,  不過最後戈到都幾令=3=


睇完之後  有班傻既見到只石獅; 好開心咁沖左過去影相= ='

然後我地班友滾左入廁所; 果然係女仔都中意去 ;WAKAKA

因為我太愛影相; 所以,, 就一齊影左張集體相; 跟住我同佢地一人影一張

出左梨又影影影; 今日既行程就係影相 ; 哈哈哈哈哈

影完戈個出梨又見到呢個;  我地見到呢個; 好型; 於是我地又係前面扮佢地個p0st影

影左好好好好好多次都影吾到; 搞到我地好似白痴=v=' 於是就放棄左


影完飛左去四季; 佢地話未去過WO;果然同呀雪去咁多地方是正確的  四季都好令呀; 金光閃閃咁;

RITA同丫咩SHORT左  係到扮鬼=V=


去到四季;  行左一陣又飛去廁所; 哈哈; 我地好似D傻既咁; 係咁影相

 

最後因為玩得太耐; 有點那個; 於是就起程番屋企啦'


好啦; 咁耐先打日記係我吾岩; 哈哈;  所以今日日記長左少少咁啦'

6月8日開始考試; 第一科係英文; 無溫過; 不過0k簡單

第二日考葡文同前堂  葡文; 我溫左咁耐都係吾識; 

我特登溫左成日  無溫到前堂 點知都係吾識  噢; 點解會咁嫁??

考完葡文同前堂, 想同RITA出大陸  可惜; 我地兩個都係屋企訓著左' Haha

第三日考公民;超輕鬆;  基本上無溫過' 因為第四日考既係地理' 差吾多識晒

於是我同RITA同呀咩考完公民就決定出大陸啦

第四日考地理  HAHA; 無溫過' 不過識得0K多' 因為我平時用功;

考完地理  10點幾到就同呀咩; 景浩一齊溫習>V<  數學; 我恨你

由早上10點幾溫到凌晨12點幾; 溫左10幾個鐘  扣除食飯; 玩' 都溫左8,9個鐘到

OH N0  我第一次溫數溫咁耐; 果然平時聽書真係好重要; 我溫數溫到喊 ..

如果無左數學呢科就好啦 ; 景浩仲同呀咩溫通宵=V= 真係辛苦晒啦'; 

第五日考完數學之後; 真係成個人輕鬆晒呀; 0K識啦;  放左學同人坐左係飯堂玩; 

好啦; 仲有三科呢個考試就完啦' ;  大家要一齊加油呀;

TRY Y0UR BEST !

2009-06-12 03:26 PM

 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6021 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言