●-- « | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 46 | » --●

 
 ★【●2009-07-18】☆
 18.07, 星期六
驟雨
 

打日記啦" 比人投訴TIM =3=" 我成個暑假係到做咩呢!?  我都吾知=V="

打風啦打風啦" 好似好耐無打過風咁=V=" 點解要揀今日呢? 如果吾係今日咪好囉"

哎也" 好想番學" 雖然暑假可以訓到好晏" 但係番學開心D" 日日係屋企真係好悶呀=3=

邊個出街搵吾到人陪? 搵我啦" [email protected] 歡迎你地邀請我去街" 哈哈

今朝都係同平時一樣訓到好晏 搞店晒D野之後就去左買書-V- 好多書都無" 莫非要買新書!? = ="

番到屋企洗完衫就同左個FD出街" 本來今日想同佢去石排灣睇動物嫁嘛" 點知同我打風"

過分=V= 無計  出左梨就首先陪左佢去食飯先啦"然後我地就去左威尼斯"

我地第一站係去賭場=0=" 預左比人查證.. 我夠18啦~~~太開心啦~"

點知入到去先記得我爸爸係到番緊工"於是拿拿臨出番去=3= 我決定搵日再去過"

然後我地兩個傻傻地咁係入面行" 行左都0K耐" 到6點幾哥時我地就出左出面行"

因為落雨既關係" 所以我地去左新濠" 好凍" 濕晒; 落雨真係吾好玩=3=

最後我地搭車番澳門" 好開心"  佢應承星期一同我去石排灣" YOYO" 太好啦

不過星期一哥日仲要去睇PACO比賽!?表演?" OH NO  好驚同某人無野講" PACO 加油呀"

我會拎部相機去影你嫁"比心機D >3<" 如果澳門大D就好啦" 咁就可以成日同你周街行

搭左車番澳門之後我地就去左食泰國野" 吾錯吾錯" 可惜吾記得左影相比你地睇"

不過我搵到一張食完既"  =3333= 張就下"  HAHA"

下次去既話我會記得嫁啦" D野食好正"  有個人話我生日所以請我食飯 " 多謝晒"

>3< 我超愛你" 哈哈"   下次係我嫁啦" 如果吾係會搞到我吾好意思同你出街

諗定食咩啦"    番到屋企" 有哈利波特睇"  正" 睇幾多次都會比佢吸引 "

好野"22號去NEWAY唱K" 成年幾無唱過" 去到我要係咁唱" 啦啦啦啦啦啦啦啦~哈哈

今日心情好好" 等我打埋之前既日記啦"~~


2009-06-28"   10B班燒烤  第一次咁齊人呀; 期待左超耐"

雖然哥日落得好大雨' 雖然發生左少少吾開心既事; 但最後我地仍然玩得好盡興

吾該晒0LAY小姐特登上梨我屋企叫我起身" 亦都吾該晒ANA小姐早起陪我一齊去霸爐

3點前一直都在下雨" 還好我有帶雨衣去"HAHA" 雖然落雨'; 但係我地仍然冒雨玩耍''

月月' 噹噹同英文丫sir個女" 好可愛>V<"

不過噹噹戈日好慘"" 落雨濕晒" 下次燒烤真係吾好帶佢去

戈日都無咩食野'玩多""  好多人玩到9點幾就走" 我地就玩到差吾多11點幾先坐尾班車番去"

好彩MISS毛有借衫俾我地換" 如果吾係真係會全濕咁番屋企"  哎也" 咁難得我地咁齊人"

但係影既相吾多" 浪費=V="  吾知幾時再有咁齊整一齊出席活動咁呢? 希望好快啦"^V^


2009-06-30    同左PACO出街"  去左信達行街" 仲影左貼紙相X2 不過吾係幾令"-3- 

下次影過~~之後去左金隆食野"  無奈" 無下次" 一定吾會再去依間食" 

然後我地去左新濠" 第幾次去呢!?!@@真係吾記得"  個美人魚幾令女"  呢個就第一次睇"

呢個MODEL都好令女=3=  OH  我愛上你了 "不過PACO小姐都吾差" 哈哈"

我地仲去左FOUR SEASON" 影相影到傻" 至於大致行程就因為時代久遠而忘記了" 哈哈


2009-07-01  同家姐去左威尼斯" 真係一千零一次" 好少會同佢出街嫁"

我地既合照都係係一千零一張; 行完我地就去左食M記=3=  新出既雪糕真係幾好味~~

個天吾錯" 幾令" 


2009-07-03  又同PACO小姐出街"  去左邊" 吾記得啦" 我只係記得我地戈日肚餓到傻

又吾想再食M記" 又吾想行咁遠食" 於是食左我地人生第一次既KFC" 講真"印象吾係幾好

個粟米= =" 我保證吾會食第二次"  戈日仲見到OLAY" 溫子" 同呀欣" 我地真係有緣啦~

不過我食一餐飯  仲要預防俾人偷襲" 真係辛苦=3="  睇下PACO小姐個喂食樣"  HEHE""

P.S."  下次去KFC" 真係食雞好啦" D飯真係吾好食=3=


2009-07-11  係屋企=3="  個天幾正" 果然影相之前係要較較佢"  較完之後個天藍超多=0=

至於哥日做左咩野真係吾太記得" 但係見佢有相係到" 吾PO上梨好似有點兒那個"


2009-07-12  係屋企汁屋" AND THEN 中午無飯食" 叫左PACO同我出去食

都估到係食M記嫁啦~=.=  我地係哥到坐左2個鐘?左右啦"

然後我地一齊拎左D高一既書去賣" YO"有$150入袋" 正" 

所以"書中自有黃金屋"  呢句話係岩既"   哈哈" 送左佢搭車之後就回家了"


2009-07-13  夜晚7點幾哥時同左PACO小姐去皇朝間小泉見工" D人好鬼串

未夠18就吾填得FROM嫁? 差3日咋嘛"  混吉嫁"  好嬲"  之後我地兩個就走左去KFC"

食上癮了"哈哈"  不過佢D雞真係好好味" 好食過M記>3<"  我地一路食一路傾"

傾到吾捨得分開"  哈哈"  食完坐係到傾"  諗住走"  但傾吾過癮"  於是一路行一路傾"

特登行好遠既路" 好開心可以同PACO有咁多計傾"  PACO小姐你幾時再得閒同我傾計??

然後傾傾下行到我屋企= =" 送左佢上車前仲傾得好開心  哈哈"  今日過得好開心"

OH" 搵日要叫PACO小姐俾番D相我""=3=


2009-07-14  成日都係屋企上網" 睇"不良笑花" 真係幾好睇" 幾好笑" 哈哈"

然後睇睇下發生左一件不可思議既事" COD居然打俾我叫我去見工=0=!!

超開心" 但係勁緊張"!!  搵左個FD傾計" 哈哈"  同佢講野真係會輕鬆D"

之後收到我今年第一份既生日禮物" 我家姐送嫁" 好開心" 佢又知我想要錶既!?


2009-07-15  朝早0K早起左身" 之後一直係到汁頭汁尾=3="

好開心呀"  溫子肯陪我去見工呀~~~咁我就吾洗一個人去啦"

不過,,,  好啦" 我知道我真係好老"= =" 算啦" 吾會有下次" 

見工哥時無我想像中咁緊張"  希望佢會請我啦" 要請溫子同某個FD食飯"-3-

見完工就同溫子周街行" THEN去左M記" 我既人生就梨比M記淹沒"

食完去左拎件西瓜衫&行DAISO" 溫子要同OLAY去游水" 你地吾要我=3="

夜晚同丫咩" RITA&占士去左東昇打邊爐" N耐無打過" 雖然少人" 但係都幾好既"

個個都吾肯上鏡" ORZ"  ,,   個漲爆牛丸"  哈哈"

D野食俾我地食到差吾多先發現未影相"     睇下我地食到幾污糟!?

過得0K開心" 我發現我每日都係到食食食" 點解會肥左係一D我吾想佢肥既地方既呢?

OH NO" 吾可以咁嫁"   我吾想呀~~"  暑假真係好悶" 我地坐左係公園"

坐坐下居然落雨" 我多口講左一句話"  點知真係發生左" 搞到我地OK狼狽"-3-

我地去左來來避雨"  係到行" 傻既" 我同呀咩見到蘋果木紙巾就拎起係到聞"

行左幾耐? 吾記得啦"  不過今日雖然少人"但過得真係幾開心"


2009-07-16"  我生日了" 終於18歲了"  收到不少SMS" 多謝晒"

有無去邊到慶祝?  無=3=" 只係下就去左搵呀咩" 掛住睇"不良笑花"搞到遲左超多:

SORRY"  同佢食M記" 又坐左係到傾計傾好耐" M記真係一個談天既好地方 哈哈"

坐到咁上下就番屋企啦" 本身今日係同以前既舊同學一齊過" 不過因為某D原因取消左

算啦" 反正都預左搞吾成"  睇下有無下次啦?"   今日真係收到既SMS" 有D真係估吾到"

好多謝記得我生日既人" 同SD SMS或者電話或者親口講或者MSN到同我講"生日快樂"既人

多謝晒" 雖然無點興祝到" 但係真係好開心"

 LING" SERAFIM" DARGON"AME" 我家姐"ANNA" LEWIS" KENNETH"REGINA"

METTHEW" BILLY" SIN TENG" EVA" DIPSY" NICK" CINDY" FANNY" HIN"

OLAY" 得明"NARDO" CAT" VINCY" 歐陽" BEN" BRITNEY" 仲有D不知名人士"

真係收到好多"雖然禮物吾多-3-" 不過都心滿意足" 去年係禮物" 今年係SMS" 明年呢?

今年收到既另一份係媽媽送既" >3< 多謝晒"  雖然吾適合我呢個年齡啦"

呀呀呀呀呀!! PACO!!!! 我個生日SMS呢!? 點解無左!?  你吾記得左!?!


好啦"  暑假過左差吾多一半啦!?" 有好多野想做 有好多地方想去"
可惜" ,,  呢個暑假都係實現吾到嫁啦" =3=""
番學番學番學" 個暑假快D過左佢啦" 悶死我"

2009-07-18 11:01 PM

 [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6029 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言