終於考完試啦=3=; 偷懶左0k多日; 依家就交代下我呢段時間做左咩野啦>v<
6月24日; 一起身; 成屋企無晒人; 早餐同中午自己搞店完後就開始上網 本身應承左人今日去搵工;
可惜我琴日吾知將部手提放左係邊; 搵吾到; 打過去應該係無電自己關左機= =
所以今日一直係屋企發霉; 我仲係為尋日既事而吾開心; 對於我梨講; 我吾開心既原因
多數都係因為屋企; 果然係"自己最重視既人; 永遠最傷自己既心"
近排成日喊 我幾時變到咁無用? 喊既原因亦都係因為屋企;
好似依家除左屋企之外 無野可以令我咁傷心 早前係因為屋企比左好大壓力; 受吾住而喊
而家? 唉; 好煩呀!!!! 我吾開心 可以搵邊個講? 又有邊個肯聽呢?
MY FD"
我相信總有一日;
你吾開心哥時;
會諗起我;
6月23日; 本身朝早應承左0LAY小姐番學校打排球 點知又係因為自己懶訓無去到;
好似已經好多次啦; 好對吾住; 我賴床既壞習慣幾時先可以改到? !!
訓到12點半左右先起身; 食完飯之後 搞店晒D野就去搵IVY啦; N耐無見過佢=3=
佢叫我同佢去睇林峰; >V< 正 去賽馬會到睇; 好熱; 有M記食>V< 雖然吾好食; 不過算啦
賽馬會 今次晚會既舞台

今次晚會既主持


我地個M記&M記公仔 食完先記得影;


MARIA CORDER首先出場表演

澳門歌手吳咖納


泳兒


小肥


澳門歌手盧榮儀


林峰 成晚高潮; 勁多人沖出去-3-


張敬軒


容祖兒壓軸表演; 個氣氛都好HIGH


然後其實中間仲有其他表演..
一開始既演奏


hiphop舞獅 真係第一次見 ;樂器演奏


樂器演奏 & 雜技


少林功夫 & 雜技


大會派發既扇& 打氣捧


仲有好多好多相; 超正; 可惜今日見吾到WILLIAM; =3=
因為不想歸家的關係; 所以完左個晚會之後叫呀咩陪我一齊走; 去左來來
個傻婆見到TEMPLE既"蘋果木"好似SH0RT咁; 於是就幫佢影左張相; 佢向大家極力推介!!


然後佢媽媽梨車我地離開氹仔; 我地係水M到落車=3=; 見到一令仔>V<
我地決定左後日再去睇下佢仲係吾係C0MEBUY HAHAA; S0 CRAZY;
食完M記之後就行番屋企; 戈時都0K晏嫁啦; ,, 我地兩個一並埋,,D話題真係多到,,
行到我屋企樓下; 未講夠; 就坐左係我屋企樓下個公園到傾; 傾到落大雨 = =
無雨時已2:00了; 回到家; 少不了的罵戰 哭了一整晚; 為甚麼你們從不肯用心了解我?
我不喜歡我的家! 好煩; 連我做乜都要控制; 你地都識話我18啦
我大個啦; 吾洗你地管我咁多!!!!! 我去夜少少又點? 又吾係未試過;
我又吾係做壞事 我有腦嫁 我知咩係岩 咩係錯; 我有打過電話比你地
如果有同你地講左去邊你地都咁大反應既話; 咁我會好似以前咁; 一個電話都吾會打比你地
你地點做都好; 對你地; 我已經讓步得太多;
為左你地; 我無出過夜街好耐; 依家考完試比我輕鬆下都吾得!? 況且我真係吾覺得2:00有幾晏!!!
你地話過吾理我咁多; 吾該; 講得出請你地做得到; 吾好再搵野梨壓我
我好吾LIKE我無自由 咩都你地控制; 我吾係家姐; 我吾會好似佢咁傻咁聽晒你地話!!!
6月22日; 朝早番學升旗; & 今個學年最後一次番IFT; 去到IFT 上GE0RGE堂 ;
係到玩FACEB0OK & CS; 第一次玩CS; 吾識玩; 但係同成班人玩 都0K好玩;;
玩玩下開始上手; HAHAA; 真係幾好玩; 怪吾得D人玩到顛左咁; =3=
落堂後; 去左調酒室搵呀咩佢地飲酒; >V<呀蘇幫我調左一杯好好味既酒; 正;THZ;
飲到顛左咁; 呀咩飲到面都紅埋; 再要上調酒堂就要等到高三啦; 高三,,高三; 好耐呀
放左學同呀咩去街市買野食; 成口酒味= ='食咩都無胃口咁; 買左個雲吞面>V<
然後番學校聽景浩彈琴; 今日表演啦; 練左咁多日; 辛苦晒啦 ' ;
不久; 音樂比賽就開始啦; 先係組合 再到班級合唱; 10B ARE THE BEST ^^
到左頒獎既時候啦; 個第一名做馬嫁? 唱成咁都拎到第一!? 吾係MA?
唱ERICA戈個呢? 真係睇好佢拎第一!! 點知佢連一個獎都無,, 無奈=3=
不過有另一樣補救; 就係我地班拎到第2名!! 超開心; 雖然人地話: 旅遊班一定有獎
無論係點; 努力始終有收獲 ^^ 第一名由高二服文拎到; 佢地拎到第一係岩既
佢地係唱"暖暖"; 超好聽; >V< 真係好想N CALL多幾次 ^^
放左學之後 同咩 占&景浩去左地道食野 唉; 做女人真係好辛苦呀;
9點左右同咩; 景浩去左跑步; 果然吾應該去跑; 又頭暈又肚痛=3= 跑完暈暈下暈左好耐
之後因為我任性既關係; 令佢地陪我行左0K遠既路; ><無下次了 有機會再跑 我一定吾會再咁做了
6月21日; 父親節 ,, 無特別咁慶祝,, 都係一句"父親節快樂" 就無下文啦;點解會咁?
然後今日都係西文既生日; 生日快樂呀;
早上訓到差吾多1點; 起身煮飯食完後就同AME一齊去搵景浩 聽佢彈琴;
聽日佢要表演; 算練得吾錯嫁啦; 至少我覺得幾好; 熟番D就0k嫁啦;
雖然中間發生左件小插曲; 不過 到最後都係無咩問題; 太好了;
聽完佢彈琴後就陪佢去買染髮劑; 頭髮咁令仲要染; >< 我有咁既色我一定吾染-3-
最後同呀咩一齊走; 好累-V-; 真係 同佢出完街番到HM一定會係咁飲水; 好事?@@
6月20日; 起身搞店晒D野後 等埋呀咩; 我地就一齊去影貼紙相啦; 好開心呀
N耐無影過;-3- 影得都吾差; 我幾中意; 有一張較到個頭有色; 呀咩話我好似泰妹- -'
想睇MA? 問我拎梨睇呀; 比D意見我;我好想染頭; 好睇既話似泰妹都無所謂; HAHAA



去完影貼之後我地就出左大陸; 我地係為左買3樣野: 頸鏈; 戒指 & 人字拖'
為左買呢3樣野; 行到我地SH0RT -3-' 頸鏈係最快買到既; 我真係覺得自己好麻煩
買戒指戈時; 搵左好多間都無我既SIZE;-V- 吾係太粗!! 係太幼=3=' 搵左好耐先買到
然後買人字拖; 揀左好耐先揀岩; 又同佢殺左價; 點知我要戈對鞋佢得番SAMPLE
超烏糟!! 戈時真係好想吾買; 但係殺完價之後吾買真係好衰; 唉,, 最後好無奈咁買左佢
雖然經過重重波折; 但最後都買到我地想要既野; ]
[本澳昨現首宗輸入性甲型H1N1流感; ]
澳門失守啦; 係一名菲律賓人傳入嫁; 激死; 有吾舒服仲要周圍去!!
我覺得,, 我同呀咩好吾怕死=3=' 仲去人多既地方; 哈哈; 不過,, 我諗 吾會咁好彩瓜?
如果真係有我係吾係要買六合彩!? 隔離@@ 無晒自由 到時真係喊比你睇= =;



番到澳門; 去左關閘新開既小泉食野; N耐無去過小泉; 呢間係第一次梨; 只FEEL 0K既
我地坐到"露台"戈到? 無人理我地嫁; 好無奈; 呀咩仲要自己出去拎芝士粉=3='



呀咩個飯; 我個意粉 -3-; 整完一輪先發現未影相= =; 兩個D野食搞到吾知似咩'
下次都係去番望夏; 望夏哥間食物&FEEL正好多'=3= 呢間; 我覺得麻麻
不過如果想同男/女朋友靜靜地坐係到吾比人S0妖既;又或者想同FD談心
呢間係一個吾錯既選擇^^ 因為真係完全無人理= =



去完小泉,, 進攻M記' HAHA; 影左咁多配角 吾影下主角點得呢' ?



影完後我地就走啦; 送呀咩行一段路; 然後我地傾到HIGH HIGH地吾捨得走;'
企左係條路到傾計 HAHAA,, 我發現我地成日都係咁' ;好中意有人同我可以有傾不完既話
傾傾下; 吾店啦; 0K攰; 我吾係幾想傾通宵; 於是我地依依不捨地離別了;
哈哈; 臨走又鬧了一個笑話; 我說: 我輕輕的招"走" =3=
然後我地係街到大笑; 笑完後; 我地終於各自歸家了