●-- « | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 46 | » --●

 
 ★【●2009-06-23】☆
 23.06, 星期二
酷熱
 

終於考完試啦=3=; 偷懶左0k多日; 依家就交代下我呢段時間做左咩野啦>v<

6月24日; 一起身; 成屋企無晒人; 早餐同中午自己搞店完後就開始上網  本身應承左人今日去搵工;

可惜我琴日吾知將部手提放左係邊; 搵吾到; 打過去應該係無電自己關左機= =

所以今日一直係屋企發霉; 我仲係為尋日既事而吾開心; 對於我梨講; 我吾開心既原因

多數都係因為屋企; 果然係"自己最重視既人; 永遠最傷自己既心"

近排成日喊  我幾時變到咁無用?  喊既原因亦都係因為屋企;

好似依家除左屋企之外  無野可以令我咁傷心  早前係因為屋企比左好大壓力; 受吾住而喊

而家? 唉;  好煩呀!!!!  我吾開心  可以搵邊個講? 又有邊個肯聽呢?

MY FD"
我相信總有一日;
你吾開心哥時;
會諗起我;


6月23日; 本身朝早應承左0LAY小姐番學校打排球 點知又係因為自己懶訓無去到;

好似已經好多次啦; 好對吾住; 我賴床既壞習慣幾時先可以改到? !!

訓到12點半左右先起身; 食完飯之後 搞店晒D野就去搵IVY啦; N耐無見過佢=3=

佢叫我同佢去睇林峰; >V< 正 去賽馬會到睇;  好熱;  有M記食>V< 雖然吾好食; 不過算啦

賽馬會 今次晚會既舞台

今次晚會既主持

我地個M記&M記公仔  食完先記得影;

MARIA CORDER首先出場表演

澳門歌手吳咖納

泳兒

小肥

澳門歌手盧榮儀

林峰  成晚高潮; 勁多人沖出去-3-

張敬軒

容祖兒壓軸表演; 個氣氛都好HIGH

然後其實中間仲有其他表演..

一開始既演奏

hiphop舞獅  真係第一次見     ;樂器演奏

樂器演奏 & 雜技

少林功夫 & 雜技

大會派發既扇& 打氣捧

仲有好多好多相; 超正; 可惜今日見吾到WILLIAM; =3=

因為不想歸家的關係; 所以完左個晚會之後叫呀咩陪我一齊走; 去左來來

個傻婆見到TEMPLE既"蘋果木"好似SH0RT咁; 於是就幫佢影左張相; 佢向大家極力推介!!

然後佢媽媽梨車我地離開氹仔; 我地係水M到落車=3=; 見到一令仔>V<

我地決定左後日再去睇下佢仲係吾係C0MEBUY  HAHAA; S0 CRAZY;

食完M記之後就行番屋企; 戈時都0K晏嫁啦; ,, 我地兩個一並埋,,D話題真係多到,,

行到我屋企樓下; 未講夠; 就坐左係我屋企樓下個公園到傾; 傾到落大雨 = =

無雨時已2:00了; 回到家; 少不了的罵戰 哭了一整晚; 為甚麼你們從不肯用心了解我?

我不喜歡我的家!  好煩; 連我做乜都要控制; 你地都識話我18啦
我大個啦; 吾洗你地管我咁多!!!!!  我去夜少少又點? 又吾係未試過;
我又吾係做壞事 我有腦嫁 我知咩係岩 咩係錯;  我有打過電話比你地
如果有同你地講左去邊你地都咁大反應既話; 咁我會好似以前咁; 一個電話都吾會打比你地
你地點做都好; 對你地; 我已經讓步得太多;
為左你地; 我無出過夜街好耐; 依家考完試比我輕鬆下都吾得!?  況且我真係吾覺得2:00有幾晏!!!
你地話過吾理我咁多; 吾該; 講得出請你地做得到; 吾好再搵野梨壓我
我好吾LIKE我無自由  咩都你地控制; 我吾係家姐; 我吾會好似佢咁傻咁聽晒你地話!!!


6月22日; 朝早番學升旗; & 今個學年最後一次番IFT; 去到IFT  上GE0RGE堂 ;

係到玩FACEB0OK & CS; 第一次玩CS; 吾識玩; 但係同成班人玩  都0K好玩;;

玩玩下開始上手; HAHAA; 真係幾好玩;  怪吾得D人玩到顛左咁; =3=

落堂後; 去左調酒室搵呀咩佢地飲酒;  >V<呀蘇幫我調左一杯好好味既酒; 正;THZ;

飲到顛左咁; 呀咩飲到面都紅埋; 再要上調酒堂就要等到高三啦; 高三,,高三; 好耐呀

放左學同呀咩去街市買野食; 成口酒味= ='食咩都無胃口咁;  買左個雲吞面>V<

然後番學校聽景浩彈琴; 今日表演啦; 練左咁多日; 辛苦晒啦 ' ;

不久; 音樂比賽就開始啦; 先係組合 再到班級合唱; 10B ARE THE BEST ^^

到左頒獎既時候啦; 個第一名做馬嫁? 唱成咁都拎到第一!? 吾係MA?

唱ERICA戈個呢? 真係睇好佢拎第一!!  點知佢連一個獎都無,, 無奈=3= 

不過有另一樣補救; 就係我地班拎到第2名!!  超開心; 雖然人地話: 旅遊班一定有獎

無論係點; 努力始終有收獲 ^^  第一名由高二服文拎到; 佢地拎到第一係岩既

佢地係唱"暖暖";  超好聽; >V<   真係好想N CALL多幾次 ^^

放左學之後 同咩 占&景浩去左地道食野  唉; 做女人真係好辛苦呀;

9點左右同咩; 景浩去左跑步; 果然吾應該去跑; 又頭暈又肚痛=3= 跑完暈暈下暈左好耐

之後因為我任性既關係; 令佢地陪我行左0K遠既路; ><無下次了 有機會再跑 我一定吾會再咁做了


6月21日; 父親節 ,,  無特別咁慶祝,,  都係一句"父親節快樂" 就無下文啦;點解會咁?

然後今日都係西文既生日; 生日快樂呀;

早上訓到差吾多1點; 起身煮飯食完後就同AME一齊去搵景浩 聽佢彈琴;

聽日佢要表演; 算練得吾錯嫁啦; 至少我覺得幾好; 熟番D就0k嫁啦;

雖然中間發生左件小插曲; 不過 到最後都係無咩問題; 太好了;

聽完佢彈琴後就陪佢去買染髮劑; 頭髮咁令仲要染; >< 我有咁既色我一定吾染-3-

最後同呀咩一齊走; 好累-V-; 真係  同佢出完街番到HM一定會係咁飲水; 好事?@@


6月20日; 起身搞店晒D野後 等埋呀咩; 我地就一齊去影貼紙相啦; 好開心呀

N耐無影過;-3-  影得都吾差; 我幾中意; 有一張較到個頭有色; 呀咩話我好似泰妹- -'

想睇MA? 問我拎梨睇呀; 比D意見我;我好想染頭; 好睇既話似泰妹都無所謂; HAHAA

去完影貼之後我地就出左大陸; 我地係為左買3樣野: 頸鏈; 戒指 & 人字拖'

為左買呢3樣野; 行到我地SH0RT -3-'  頸鏈係最快買到既; 我真係覺得自己好麻煩

買戒指戈時; 搵左好多間都無我既SIZE;-V- 吾係太粗!! 係太幼=3=' 搵左好耐先買到

然後買人字拖; 揀左好耐先揀岩; 又同佢殺左價; 點知我要戈對鞋佢得番SAMPLE

超烏糟!! 戈時真係好想吾買; 但係殺完價之後吾買真係好衰; 唉,, 最後好無奈咁買左佢

雖然經過重重波折; 但最後都買到我地想要既野; ]

[本澳昨現首宗輸入性甲型H1N1流感; ]

澳門失守啦; 係一名菲律賓人傳入嫁; 激死; 有吾舒服仲要周圍去!!

我覺得,, 我同呀咩好吾怕死=3=' 仲去人多既地方; 哈哈;   不過,, 我諗 吾會咁好彩瓜?

如果真係有我係吾係要買六合彩!? 隔離@@ 無晒自由  到時真係喊比你睇= =;

番到澳門; 去左關閘新開既小泉食野; N耐無去過小泉; 呢間係第一次梨; 只FEEL 0K既

我地坐到"露台"戈到?  無人理我地嫁; 好無奈; 呀咩仲要自己出去拎芝士粉=3='

呀咩個飯; 我個意粉 -3-; 整完一輪先發現未影相= =; 兩個D野食搞到吾知似咩'

下次都係去番望夏; 望夏哥間食物&FEEL正好多'=3= 呢間; 我覺得麻麻

不過如果想同男/女朋友靜靜地坐係到吾比人S0妖既;又或者想同FD談心

呢間係一個吾錯既選擇^^  因為真係完全無人理= =

去完小泉,, 進攻M記' HAHA; 影左咁多配角 吾影下主角點得呢' ?

影完後我地就走啦; 送呀咩行一段路; 然後我地傾到HIGH HIGH地吾捨得走;'

企左係條路到傾計 HAHAA,,  我發現我地成日都係咁' ;好中意有人同我可以有傾不完既話

傾傾下; 吾店啦; 0K攰; 我吾係幾想傾通宵; 於是我地依依不捨地離別了;

哈哈; 臨走又鬧了一個笑話; 我說: 我輕輕的招"走" =3=

然後我地係街到大笑;  笑完後; 我地終於各自歸家了

2009-06-24 07:54 PM

 [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6008 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言