●-- « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 46 | » --●

 
 ★【●2009-05-28】☆
 28.05, 星期四
驟雨
 

話咁快又到左星期四啦-v- 首先祝大家端午節快樂呀;

我由尋日12點幾訓到今日既1點半; 我覺得自己好勁=v=

起左身  食粽.. 食到我想嘔  滷水粽果然加糖食先好食,,,,

 尋日放左學之後,,因為吾想番屋企既關係,, 所以,,捉左咩小姐陪我;

我地首先好似前幾日咁行來來; 不過今次行第二間; 我地一邊行一邊傾計

不知不覺傾到六點幾;  之後我地去左甜品園食野; >v<涼粉涼粉; 我愛你呀

一邊食一邊傾; 食完居然俾我見到涼亭wo' 好似應承左會同佢出街影相; 但係都無

吾知佢暑假得吾得閒呢?  食完我地就係建華戈邊一邊兜圈一邊傾計; 兜左吾知幾圈

兜到攰就去左浸信個籃球場隔離到坐; 又傾左超級耐,.,,傾完我地覺得好凍  又番去建華到兜圈= =

戈時已經好晏嫁啦;但係我地傾計傾到吾捨得走 HAHA; 於是我地兜兜下番左學校戈到兜圈

好耐無試過同人傾咁多計啦; 成日有好多說話想同PAC0小姐講' 可惜佢吾得閒我又吾得閒

難得咩小姐俾面陪我一齊傾; 真係好開心呀; 由五點幾傾到十點幾;

講明話走埋最後一圈就番屋企嫁嘛; 點知傾到興起; 坐左係欄杆到傾'

HAHAHA,, 我地真係好勁;  如果可以  我諗我地真係會傾到第二朝  睇埋日出TIM呀

HE,, 其實我都吾知點解會同佢講咁多野嫁,,  就係吾知點解想人陪戈時會諗到佢

同佢吾算熟嫁,,  吾知點解呢?  不過有人肯聽我講野我真係好開心呀

多謝你陪我呀'  丫咩; >V<

好啦  ; 講番星期一戈日發生左咩事啦;  戈日因為有個模擬面試同實習試

所以就著左成日制服;  點知戈日面試輪吾到我; 所以我就同我地班既人係到影相啦

 

戈日著左6個幾鐘鞋;  著到我想喊><

嗯,, 星期工戈日既面試有位仁兄幫手,, 雖然衰左; 不過至少我有努力過; 下次要更加努力!!

2009-05-28 09:46 PM

 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6014 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言