話咁快又到左星期四啦-v- 首先祝大家端午節快樂呀;
我由尋日12點幾訓到今日既1點半; 我覺得自己好勁=v=
起左身 食粽.. 食到我想嘔 滷水粽果然加糖食先好食,,,,


尋日放左學之後,,因為吾想番屋企既關係,, 所以,,捉左咩小姐陪我;
我地首先好似前幾日咁行來來; 不過今次行第二間; 我地一邊行一邊傾計
不知不覺傾到六點幾; 之後我地去左甜品園食野; >v<涼粉涼粉;
我愛你呀
一邊食一邊傾; 食完居然俾我見到涼亭wo' 好似應承左會同佢出街影相; 但係都無
吾知佢暑假得吾得閒呢? 食完我地就係建華戈邊一邊兜圈一邊傾計; 兜左吾知幾圈
兜到攰就去左浸信個籃球場隔離到坐; 又傾左超級耐,.,,傾完我地覺得好凍 又番去建華到兜圈= =
戈時已經好晏嫁啦;但係我地傾計傾到吾捨得走 HAHA; 於是我地兜兜下番左學校戈到兜圈
好耐無試過同人傾咁多計啦; 成日有好多說話想同PAC0小姐講' 可惜佢吾得閒我又吾得閒
難得咩小姐俾面陪我一齊傾; 真係好開心呀; 由五點幾傾到十點幾;
講明話走埋最後一圈就番屋企嫁嘛; 點知傾到興起; 坐左係欄杆到傾'
HAHAHA,, 我地真係好勁; 如果可以 我諗我地真係會傾到第二朝 睇埋日出TIM呀
HE,, 其實我都吾知點解會同佢講咁多野嫁,, 就係吾知點解想人陪戈時會諗到佢
同佢吾算熟嫁,, 吾知點解呢? 不過有人肯聽我講野我真係好開心呀
多謝你陪我呀' 丫咩; >V<
好啦 ; 講番星期一戈日發生左咩事啦; 戈日因為有個模擬面試同實習試
所以就著左成日制服; 點知戈日面試輪吾到我; 所以我就同我地班既人係到影相啦





戈日著左6個幾鐘鞋; 著到我想喊><
嗯,, 星期工戈日既面試有位仁兄幫手,, 雖然衰左; 不過至少我有努力過; 下次要更加努力!!