今日開左個新日記' yaya' 點解呢!?? 因為我吾中意先前個日記'
雖然入面有好多好多我好白痴既回憶' 但係' ,, mmm
總之我就係想換啦' 無得解aaaa' =3=
不過我有野想講' 我知道我係一個好任性既人'
成日做既都會好沖動' 講野又好直; 得罪左人都吾知'
我有好多好多既缺點'但係身邊的人一直都包容我'一直都吾介意'
好多謝你地' 我會努力咁改好我既缺點' 因為我知其實你地吾中意我d咁既脾氣'
我會努力的'
每個人打日記既原因都吾同' 有d想俾人了解自己'有d想記低生活既點滴'
-3-'吾記得自己想講咩' 算啦' 總之' 呢個日記'
我應該吾會再俾佢荒廢得太嚴重既' 我諗' 