今朝10點幾俾我老爸個手機鬧鐘嘈醒左' 叫醒左佢' 咁我就落左街買早餐食'
食完早餐就去左洗菜' -3- 洗埋被先12點' 咁我就上網上網上網上網上網'
點幾先去炒菜食' 我a媽同a妹食米粉' 於是我就自己炒飯食'' 食完係屋企上左陣網就化妝'
我真係好得閒' 搞到吾知幾點就滾去補習' 點知個令妹同佢a媽出左大陸' 咁就吾洗補啦'
我晏d要去氹仔' 鬼得閒再番梨同你補a' 於是sd左個sms俾個丫姨' 話比佢聽我聽日先再去'
跟住打比a雪叫佢係無2到等我' 等左佢半粒鐘' 我知我成日遲到' 咁都吾洗咁嫁'-3-
今日好似著得好奇怪' 不過是但啦' 點著都係咁'
去左關閘搭車過氹仔' 係戈到見到隔梨班個野' 佢真係好鬼死得意''>3<
去到係咁影相影相影相影相影相影相' 我就梨顛'
呢排真係超中意影相' 唉' 我要草錢買好多野丫' 但係一個月得咁少錢'
草到幾時先可以買到我想要既野!?@@

D花真係好令好令'''>3<' 好中意龍環葡韻'' 原來踩單車可以踩梨呢到嫁' 搵人搵日陪我去踩aaa'!

戈到戈個樹林好似拍片戈d咁' 感覺好似有馬車跑過'有人係到打打殺殺既feel'
wakaka' 我睇電視睇得多'上晒腦tim' ha'

戈到真係好令好令' 不過今日去有好多人' 睇下個白痴雪 haha'



我地去到夜晚先走' 影相影到相機無電-3-'於是後尾就用a雪部手機影'
未sd番俾我' 遲d sd番比我再p0過^^

偷影既一對情侶' 今日吾知咩事' 超多人' 又有好多情侶= =
行過仲比我見到有對情侶正在熱吻中' 無奈' 今日咩日子!?
仲見到有好多人係戈到踩滑板a' 型' 不過我都係覺得跳舞既人型d'-v-
好想去學跳舞a' 搵人教我!? 不過要等暑假先得閒學啦' 因為我太貪玩'
吾想無左玩既時間' ^^ 暑假學完之後睇下報吾報到 L.D!? 嘻'
咁就可以同pac0小姐一齊學啦' yaya'''

之後同a雪行左去威尼斯' 見到d踢足球' 打籃球' 攀石既人' 哇' 超型'
搞到我想入去玩埋一份' 可惜我吾識玩 =0=
入到去' 諗住經賭場走人' 點知今日著得太細個' 比人截住左' 未夠18'吾入得' 我很無奈 =3='
咁我地就兜左好遠陸路走人' 好累' 又影左好多相' hehe'''
咁差吾多到門口戈時 我叫a雪叫佢個fd!? 梨車我地' ha
車完我番屋企' 佢地咪可以行下街仔咁lo' 睇下我幾好人'
不過好凍咁係威尼斯出面坐左好耐=3=' 自作業 不可活 ''
又話無野講'' 係車到你地兩個不知幾多野講''
我自己一個坐左係後面' 突然之間覺得坐私家車都吾錯-3- (我一定係shot左')
吾知點解會咁覺得' 明明自己吾中2坐私家車'
可能坐私家車有得聽歌瓜 '^^ 我發現私家車播歌好聽d嫁' (我真係好少坐人車-3-')
我坐全後面'全程一直呈放空狀態' 我搞乜鬼!?
d風吹過梨' 好凍' 但係好舒服' 我居然好想坐車坐耐d' 真係第一次
但重點係' 佢架車真係吾係幾舒服 我點會咁諗!? 我越梨越吾似自己'
番到屋企' 好累' 食完飯就去左訓了' 又有事情讓我亂諗' 唉'
很煩很煩' 不喜歡你們的偏心'
♥ 浪費眼淚全因 愛錯了