呼' 個BL0g終於搞店啦'
整左2日' 雖然有d奇怪' 不過還可以啦 ^^
個slide整左好多呢幾年影既相'
如果要睇晒'應該都要用吾少既時間
仲有謝師宴戈d相' 好懷念a' 屬於我地既好多好多既回憶;
係庇道' 識左好多好好既朋友' 其實庇道既人都吾壞'
係呢一年' 你地教識我好多野'
而我亦都因為你地 無左我好多既"第一次" ^^
如果無係呢一年; 我吾會係依家既我'
我可能仲係戈個吾出聲 薯下薯下既人'
吾會變到咁白痴(咁係好事定壞事!?@@)
依家轉左梨職中' 識左班小朋友^^
初初真係覺得佢地好煩; 吾係幾中意佢地' 但係慢慢相處落'
覺得佢地還不錯; 係旅遊學院一齊實習' 係學校互相幫助'
一齊玩一齊學習' 一齊為我地班爭取左好多獎項;
係放新年假既呢段時間' 我真係好想好想快D番學'
皆因放假真的太苦悶 '同學們' 我很掛念你們>3<
ya;聽日終於要番學啦' 死得'我好多野都未做= = 我d功課a'''
愛你的那一個 傷你的那一個 誰才是你愛情中的伯樂
放棄了這一個 然後等待著下一個 最後哪一個 讓你最捨不得
感謝不能讓別人來說 你給過我的 他們是做不到的
那時候的幸福是真的 雖然過去了 我們也都經歷了
成個新年都係屋企悶' 新年前既計劃全部都無實行'
因為我既計劃全部都同某人有關'
本身plan好晒' 但係結果個衰婆去番工吾要我><搞到我計劃無晒'
加上今個新年又無利是收wo' 我超吾中意新年'
個個番晒大陸' 悶到我傻'''''''''
好彩星期五paco係大陸番左梨' 陪左我出去' 安慰左我受傷既心靈'
我同佢去左威尼斯行街影相'佢話無去過 (很好' 親愛的'>3< 你搞到我無得燒煙花')
前幾日 (吾記得幾時啦'-3-死啦;我d記性越梨越好= =) 同pac0去左東北人食野'
傾左好多野'^^我地2個真係好搞笑'我地2個發生既野都差吾多''
"有d野' 我只會對你講'! " "我都係"^^
好開心我地有共識 哈哈'
有d野; 跟自己心意去做; 呢句野係對你講'亦都係對我自己講
就梨情人節啦' 點過好呢!? pac0小姐都吾知同吾同我出'><
要情人吾要我!? 我打你嫁
尋日' 放左我成個新年假飛機個衰婆終於得閒陪我出去啦'
我地去左海皮'水塘坐' 痴線' 超凍' 我果然係低能' 無事做咩無啦啦話要去坐= =
不過影左0k多相=3=對了' 前幾日剪左頭髮,,有點兒'' 奇怪''><


今日本身要同pac0去氹仔個龍環葡韻到影相'之後踩單車'夜晚同雪去新開既東昇打邊邊'
行程都還可以嫁' 可惜pac0今日要賽波,,去吾到' 雪又要做報告'所以今日又變宅女了'
aaaaaaaa~ 個報告做錯左丫' 做少左一part' 又要做過= ='
個中文報告同地理報告又未做' -3- 吾打啦' 我要去趕工''
今日是人日' 大家生日快樂喔~