●-- « | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | » --●

 
 ★【●2009-02-01】☆
 01.02, 星期日
晴天
 

呼' 個BL0g終於搞店啦'

整左2日' 雖然有d奇怪' 不過還可以啦 ^^

個slide整左好多呢幾年影既相'

如果要睇晒'應該都要用吾少既時間

         

仲有謝師宴戈d相'  好懷念a'  屬於我地既好多好多既回憶;

係庇道' 識左好多好好既朋友' 其實庇道既人都吾壞'

係呢一年' 你地教識我好多野'

而我亦都因為你地 無左我好多既"第一次" ^^

如果無係呢一年; 我吾會係依家既我'

我可能仲係戈個吾出聲 薯下薯下既人'

吾會變到咁白痴(咁係好事定壞事!?@@)

 

依家轉左梨職中'  識左班小朋友^^

初初真係覺得佢地好煩;  吾係幾中意佢地' 但係慢慢相處落'

覺得佢地還不錯; 係旅遊學院一齊實習' 係學校互相幫助'

一齊玩一齊學習' 一齊為我地班爭取左好多獎項;

係放新年假既呢段時間' 我真係好想好想快D番學'

皆因放假真的太苦悶 '同學們' 我很掛念你們>3<

 ya;聽日終於要番學啦' 死得'我好多野都未做= =  我d功課a'''

愛你的那一個 傷你的那一個 誰才是你愛情中的伯樂
放棄了這一個 然後等待著下一個 最後哪一個 讓你最捨不得
感謝不能讓別人來說 你給過我的 他們是做不到的
那時候的幸福是真的 雖然過去了 我們也都經歷了


成個新年都係屋企悶' 新年前既計劃全部都無實行'

因為我既計劃全部都同某人有關'

本身plan好晒' 但係結果個衰婆去番工吾要我><搞到我計劃無晒'

加上今個新年又無利是收wo'  我超吾中意新年'

個個番晒大陸'  悶到我傻'''''''''

好彩星期五paco係大陸番左梨' 陪左我出去'  安慰左我受傷既心靈'

我同佢去左威尼斯行街影相'佢話無去過 (很好'  親愛的'>3< 你搞到我無得燒煙花')


前幾日 (吾記得幾時啦'-3-死啦;我d記性越梨越好= =) 同pac0去左東北人食野'

傾左好多野'^^我地2個真係好搞笑'我地2個發生既野都差吾多''

"有d野' 我只會對你講'! " "我都係"^^

好開心我地有共識 哈哈'

有d野; 跟自己心意去做;  呢句野係對你講'亦都係對我自己講

就梨情人節啦'  點過好呢!?  pac0小姐都吾知同吾同我出'><

要情人吾要我!?  我打你嫁 

尋日' 放左我成個新年假飛機個衰婆終於得閒陪我出去啦'

我地去左海皮'水塘坐' 痴線' 超凍'  我果然係低能'  無事做咩無啦啦話要去坐= =

不過影左0k多相=3=對了' 前幾日剪左頭髮,,有點兒''  奇怪''><

 

今日本身要同pac0去氹仔個龍環葡韻到影相'之後踩單車'夜晚同雪去新開既東昇打邊邊'

行程都還可以嫁' 可惜pac0今日要賽波,,去吾到'  雪又要做報告'所以今日又變宅女了'

aaaaaaaa~ 個報告做錯左丫'  做少左一part'  又要做過= ='

個中文報告同地理報告又未做'  -3-  吾打啦'  我要去趕工''

今日是人日'  大家生日快樂喔~

2009-02-01 04:02 PM

 [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6057 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言