今日番學過得0k開心喔' 真係好好好好中意番學>3<'
不過今日有野測'IFT戈d'-3- 吾識' 有好多好多野要溫aaaa'
我今朝好早就起左身溫習aaa' 我真係乖 ^^'
不過' 我溫極都係吾識' george真係好人既姐' 俾左15min我地溫習=3=
測驗戈時呆左' 個miss吾知邊個梨既' 跟住 測驗既題目就係: 問答8條'
點知' 我做完8條之後先發現原來只係揀六條梨做'= =
佢打住':選擇六條' 我仲係到諗"仲有選擇嫁!?" 之後先l0ad到@@ 白痴
結果係吾識既' 下就買左飯盒番學校食' 因為我地要對c儀稿(第一次做c儀' 希望吾好出糗啦 ><)
才女同Lily係埋一齊講野真係好好笑'不過我成日都geT吾到佢地up乜~~-3-
同佢地食飯好開胃呢~~
下就上acc''' 上得好開心 wakaka' 係到同才女吹水; 吹埋晒d白痴野= =
今日要去補習啦' 收到2封利是' 雖然得$20大元'嘻~估吾到新年尾先有利是收~
吾打Lu' 食飯'>3<
有人留言給我嗎!?