我痛恨做家務'
今朝起左身之後一直係到做家務' 好累'
我做左好多好多野' 又洗衫' 切肉; 洗菜...總之做到我好吾想做-3-'
本身想出街' 但係結果變成左係到做家務' 真係無奈'
7點幾去左補習' 補習個令好真係激死我'
岩岩溫左; 溫到好熟' 點知轉個頭又吾記得' 我真係好好好好無奈'= =
溫到9點幾' 佢真係超聰明' 我未食飯aaa大姐' 於是我幫佢覆多左一次就閃人'
我好肚餓aaaaaaaaa' >< 番到屋企食完飯又係我洗碗' 日日都係咁'好悶
你地不嬲都偏心嫁啦' 對住我' 你地永遠都只會鬧我'
對住家姐同妹' 你地永遠都係笑臉' 吾覺得好吾公平咩'
一樣係你個女' 有必要咁咩!? 無論我同你地講幾多次
你地依舊都係咁對我' 浪費力氣!!!!
無力' 我吾知點你地先會改' 唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉

補習個令妹' 夠吾夠專心!? @@
夜晚做左一樣決定' 雖然吾捨得' 但咁辛苦' 我寧願放手'
反正 我對你 根本一點也不重要; 對吧!?
一次又一次係咁' 你丫媽' 你既成績'
你仲可以為左咩而放棄我!? 我吾知' 我吾想到時再傷心'
所以' 我放你走了'