今日好熱aaaaa' 夏天要到了嗎!?
今朝差d遲到aaa' 我訓到7點7先起身' 起左身快手快腳搞店晒沖去番學= ='
好彩無事姐' 0Lay小姐' 放我飛機ma' 你死定了'
我未食早餐' 上堂係到打鼓=3=' 英文堂聽到我好想訓教'
之後過IFT戈時買左2個包食' wakaka' 我是一個肥婆'''
番學真係好開心呢''''不過如果日日都要我番學我又吾制 ^^'因為太攰啦'
中午去左雪屋企食飯' 發生左d事'笑死我' 哈哈' 低能' hahaha' 諗番都覺得好笑aaaaa'
放左學又去左雪屋企' 佢今日吾洗番工' 所以我去左佢屋企學整cake'
吾知好吾好味呢!?因為我要去補習; 所以今日食吾到><

我成個新年得咁少錢ja' ><' d 朱古力係補習戈個a姨俾嫁'
ha' 我食完摺左花' 無計' 我太想收花啦' 哈'''

你今日飲左未aaaaaa!?' ^^