今日番學; 幾驚俾楊生問我書法比賽既野' =3=好彩佢無問炸^^ 上左兩堂之後就過IFT' IFT變得好令aaaa' 超有夏天FEEL丫 >3<我好想拎住個水泡去游水;; hahaha' 中午食既野' 好好食好好食 hehe'' 跟住今日做過咩!? 吾多記得啦' 算吧啦'' 補習補到好攰aaa' 有d吾想做= 3='' 我要加油努力' 我今段吾可以衰嫁''!!
今日番學; 幾驚俾楊生問我書法比賽既野' =3=好彩佢無問炸^^ 上左兩堂之後就過IFT'
IFT變得好令aaaa' 超有夏天FEEL丫 >3<我好想拎住個水泡去游水;; hahaha'
中午食既野' 好好食好好食 hehe'' 跟住今日做過咩!? 吾多記得啦' 算吧啦''
補習補到好攰aaa' 有d吾想做= 3='' 我要加油努力' 我今段吾可以衰嫁''!!
2009-03-03 10:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◎ 人氣:6051 ◎