●-- « | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 46 | » --●

 
 ★【●充實既一日'】☆
 21.02, 星期六
晴天
 

 今朝起身收到某人既信息' 好開心' 多謝你

朝早本身好早要起身 ' 點知我懶訓' -3- 因為成個星期都無教好訓啦'

我訓到9點幾到啦' 但係10點要番學校集合' = = 搞到超趕'

0Lay小姐' 又話叫我起身''  電話呢!? 打獲你''

番到去 睇左佢地練跳繩' 你地真係跳得好好a'  U ARE THE BEST' ! 

我地四個司儀對完稿之後,, 就同左成班人一齊去飲茶'

諗番'我都成年幾無飲過茶la' 而我都係第一次同miss同成班人一齊去飲茶 好開心^^ 

食左好多野' 最後埋單戈時' 楊生同毛生話請我地aa'' 超多謝'

我地有成10幾個人' 真係食左吾少野' 總共6百幾' 兩個老師一人一半'  ^ ^ 多謝'!!

食完就成班人一齊去左祐漢' 有dddd緊張' 祐漢好細' 希望吾好出錯啦'

2:30 正式上台啦' 我今日既工作就係--司儀' 辛苦左成個星期'; 定係更多!? 我都吾知'

吾只我' 仲有好多為左今次呢個職中既推廣活動所作出努力既人'

辛苦了'

係台上' 出錯了一小部分' 其他都很滿意^^ 好中意成班人一齊努力去做同一樣野既感覺a'

大家都向住同一個目標而進發; 成功左既戈種感覺 真係好好a'

我吾會後悔呢排為呢個推廣活動所付出既努力' 雖然真係忙到我其他咩野都做吾到'

不過' 好好玩' 諗番起我地一齊對稿既時候'  真係都幾開心 ^^

忙完了' 之後就要忙測驗了' 祝我測驗順利吧 ^^

真的很累'


原來人既生命真係好脆弱'  珍惜眼前人' 又有幾多人會做到!?

日記又轉歌了 ^^  好聽ma?

2009-02-21 07:42 PM

 [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6046 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言