今朝起身收到某人既信息' 好開心' 多謝你
朝早本身好早要起身 ' 點知我懶訓' -3- 因為成個星期都無教好訓啦'
我訓到9點幾到啦' 但係10點要番學校集合' = = 搞到超趕'
0Lay小姐' 又話叫我起身'' 電話呢!? 打獲你''
番到去 睇左佢地練跳繩' 你地真係跳得好好a' U ARE THE BEST' !
我地四個司儀對完稿之後,, 就同左成班人一齊去飲茶'
諗番'我都成年幾無飲過茶la' 而我都係第一次同miss同成班人一齊去飲茶 好開心^^
食左好多野' 最後埋單戈時' 楊生同毛生話請我地aa'' 超多謝'
我地有成10幾個人' 真係食左吾少野' 總共6百幾' 兩個老師一人一半' ^ ^ 多謝'!!
食完就成班人一齊去左祐漢' 有dddd緊張' 祐漢好細' 希望吾好出錯啦'
2:30 正式上台啦' 我今日既工作就係--司儀' 辛苦左成個星期'; 定係更多!? 我都吾知'
吾只我' 仲有好多為左今次呢個職中既推廣活動所作出努力既人'
辛苦了'
係台上' 出錯了一小部分' 其他都很滿意^^ 好中意成班人一齊努力去做同一樣野既感覺a'
大家都向住同一個目標而進發; 成功左既戈種感覺 真係好好a'
我吾會後悔呢排為呢個推廣活動所付出既努力' 雖然真係忙到我其他咩野都做吾到'
不過' 好好玩' 諗番起我地一齊對稿既時候' 真係都幾開心 ^^


忙完了' 之後就要忙測驗了' 祝我測驗順利吧 ^^
真的很累'

原來人既生命真係好脆弱' 珍惜眼前人' 又有幾多人會做到!?
日記又轉歌了 ^^ 好聽ma?