大家情人節快樂丫' 
吾知今個情人節大家過得開吾開心呢!? 無情人既我就過得好開心啦'
本身今日係要早起身去影相既' 不過連續五日無好好咁訓過既我 訓到差吾多2點先起身- -'
於是等我搞店晒之後 已經係3點幾了' 同丫雪搭車去路環'
知吾知我去路環邊到影相呢!? 估吾到呢~? ^^就係石排灣郊野公園' 好耐無去啦'

應該都有四年幾五年無去' =3= 搭左成個鐘車' 搭到我就嘔' 呢D係咪叫自己攞苦梨伸??
去到 原來好多野都變左' 好冷清丫' 得戈幾丁友 '我地去到梗係首先影張令相先啦' haha'

最吾LIKE佢好多野都圍多左層欄' 我影吾清楚D動物丫!!!!
以前d豬吾係困係籠到嫁'係放出梨嫁'依家除左呢只豬俾人見到之外'其他豬仲同呢只豬分開
困左係個籠入面個籠到= =' (聽吾明? 自己搵日去睇下啦') 呢只豬仲受左傷' 佢好似係到喊緊咁'

呢兩只馬騮都好似好孤單咁 -v-'

呢d馬騮就好得意' 有只見我影相仲另走個頭' 好似怕醜叫我吾好影佢咁' ha'

而呢只就一直都好high' 幾艱難先影到佢一張相=333=




d籠就係圍成咁' 影鬼到咩' 幾辛苦先影到一張'以前仲有得餵佢同埋同佢一齊玩嫁嘛

跟住去睇孔雀' 超開心丫; 佢地開屏丫' 好耐無見過啦' 超令'! 丫雪仲係到大叫' 個白痴 - -v




梅花鹿? 好似係 -v- 好孤單丫佢' 得佢一只'無晒生氣咁既感覺'
我"yaya"聲咁叫佢佢會望住我嫁'莫非佢叫"yaya"??


仲有鴨仔'





戈到既花都開到好令'


俾人偷影左 =v=' 你同我記住' 

我係孫吾空' 

哈哈' 我要騎只馬番屋企' 只羊會吾會比我壓扁呢??

我地由朝玩到晚' 夜晚個天好令好令'


玩到差吾多就搭車去氹仔食M記'

食食下發現左M記盞燈都幾搞野' 就影低左' 似吾係個人樣??
之後見到個令仔' kaka' 超可愛丫' 佢係到流口水aaaa' 真係好趣緻'''>33333<

食完梗係又影下相咁啦'' 我地係自戀少女二人組' wahaha' (= =')

跟住榮先生又梨車我地走啦'
差吾多到我屋企戈時' 見到個好令既車牌' 追住佢影左張相'
MN-33-33 個N0MbeR真係令' 肯定係有錢人家 超超' 係到晒命'

夜晚番到去' 係咪樂極生悲呢? 屋企又發生左d吾開心既事'算啦' 今日既行程就係咁啦'
吾知除左丫雪之外 仲會有邊個肯陪我一齊顛'一齊周圍影相呢?
我好像有很多朋友' 但真正會聽我訴說心事的 又有多少?
每當我不開心的時候 我只能躲在被中' 慢慢療傷'
很想有人可以陪在我身邊' 我不需要安慰 我只需要有人陪'
我在笑' 但其實我想哭'!