●-- « | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 46 | » --●

 
 ★【●2009-04-12】☆
 12.04, 星期日
晴天
 

打日記啦打日記啦打日記啦-v-真係黑仔' 岩岩一開始放假我就感冒= ='

不過; 都無減少我出去影相既興致 我一樣去左好多地方'

放假之前都有去左幾個地方  不過吾得閒打日記  依家補番啦' -v-


"4月4日" 清明節

我地走左去玩 因為我地2個都吾洗番大陸; 正!! 我地首先搭車去左西灣湖戈到玩'

我吾明點解個"融和門"吾開放  ' 我覺得如果戈到開放應該會幾多人去0v0

睇下paco幾憂鬱-v-

哇  個天橋底真係風涼水泠 環境優美丫' 我差d要係戈到訓教過夜嫁啦' 可惜..

paco小姐話吾同我一齊><' 我又無帶睡袋過梨  所以 就算啦' 下次先' 你等我-3-

睇下d沙似吾似"黑沙"??  仲有腳印係到-3333-

我同paco小姐個腳印  吾知下次去戈時仲係吾係到呢?

                                                            我要自殺' -v-  我決定跳海            我地玩完之後個地下變成咁0v0

戈日個天空真係幾令-v-

我地係牆到簽名' 得原子筆  係咁上下嫁啦'

下次拎我屋企支野去噴' 上幾年買放到依家 吾知仲用吾用得呢?@@

paco先生個簽名搶晒鏡' 如果吾係潮漲我一定吾會咁求其'

我地就係係咁既石頭上面畫-v-            漲潮

我地行呢d石頭過梨  又要行番呢d石頭番去-v- 自己攞梨搞= ='

我又要扮下憂鬱-v- 我有無盡愁緒

 

等我地梨個3連拍先-v-

最後去左金玉滿堂食野=v=' 第一次去食  好鬼正

戈到都幾好feel  >3<    不過= =' 居然會係戈到見到"潘森美" 佢幾時去左戈到做野

見到佢都幾尷尬-v-''  

 


::4月5日::

戈日同paco一齊出去既' 本身想去龍環葡韻影相' 點知 俾樣野吸引左'

就係  ..有人係到唱歌'!! 成3隊人係到  佢地唱歌ok好聽啦'

本身只係八卦想睇下既我地 係戈到聽晒佢地既歌'

我仲錄埋音tim a' 真係好正'  雖然其間d咪一直shortshort地..

到最後仲無聲tim-v-'  吾知佢地幾時會再係戈到表演多次呢? 我一定會再去睇

成組人一齊努力  呢種感覺真係好好呢 ;

期間 我見到一個令仔  中英混血兒 ; 佢既表情好盞鬼

睇睇下我地又去買左大菜糕梨食-v-'  食完先記得未影相 '= =

paco又仲想食;於是就買左一個番梨>v<原味真係幾好食' 呢個係3色' 不過吾知咩味

睇完都5點啦; 就去番我地個目的地'---龍環葡韻;

賈梅士先生' 如果我都有得比人做銅像就好啦' -v-

係上面坐完 落番梨戈時又有surprise'  正!! 我地見到有對新人係到影婚紗相'

咁我地梗係吾會放過偷影既機會嫁啦' 嘻'

 

好sweet >v< 搞到我同paco都好想結婚  吾係講笑'; 不過諗下好啦;'

兩個都單身' 結鬼咩' 定係叫paco嫁比我??

paco,, 你願吾願意嫁比我? 我向你承諾 我呢一生一世吾會只有你一個

仲有 無結婚介指 無結婚証書 乜都無  淨係會同你影婚紗相'

d條件咁吸引' 吾洗考慮啦' 直接嫁比我啦'  而家我地就去註冊啦'

之後我地入左間博物館 有本簽名簿' 咁我地梗係玩下嫁'

比我搵到一版係全空既' 真係一千零一版'~~

我只手'                               paco只手'

佢比我偷影左啦'

我句名句-v-'

人比花嬌呢句話岩吾岩洗先??@@

 

then我地去左水坑尾拎番我張澳門通-v- 我終於變番正常' 吾係用臨時卡了-v-

行程到此結束!!!


 

2009-04-12 05:39 PM

 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6040 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言