打日記啦打日記啦打日記啦-v-真係黑仔' 岩岩一開始放假我就感冒= ='
不過; 都無減少我出去影相既興致
我一樣去左好多地方'
放假之前都有去左幾個地方 不過吾得閒打日記 依家補番啦' -v-
"4月4日" 清明節
我地走左去玩 因為我地2個都吾洗番大陸; 正!! 我地首先搭車去左西灣湖戈到玩'



我吾明點解個"融和門"吾開放 ' 我覺得如果戈到開放應該會幾多人去0v0

睇下paco幾憂鬱-v-


哇 個天橋底真係風涼水泠 環境優美丫' 我差d要係戈到訓教過夜嫁啦' 可惜..
paco小姐話吾同我一齊><' 我又無帶睡袋過梨 所以 就算啦' 下次先' 你等我-3-
睇下d沙似吾似"黑沙"?? 仲有腳印係到-3333-

我同paco小姐個腳印 吾知下次去戈時仲係吾係到呢?

我要自殺' -v- 我決定跳海 我地玩完之後個地下變成咁0v0

戈日個天空真係幾令-v-

我地係牆到簽名' 得原子筆 係咁上下嫁啦'
下次拎我屋企支野去噴' 上幾年買放到依家 吾知仲用吾用得呢?@@

paco先生個簽名搶晒鏡' 如果吾係潮漲我一定吾會咁求其'

我地就係係咁既石頭上面畫-v- 漲潮

我地行呢d石頭過梨 又要行番呢d石頭番去-v- 自己攞梨搞= ='

我又要扮下憂鬱-v- 我有無盡愁緒


等我地梨個3連拍先-v-

最後去左金玉滿堂食野=v=' 第一次去食 好鬼正


戈到都幾好feel >3< 不過= =' 居然會係戈到見到"潘森美" 佢幾時去左戈到做野
見到佢都幾尷尬-v-''

::4月5日::
戈日同paco一齊出去既' 本身想去龍環葡韻影相' 點知 俾樣野吸引左'
就係 ..有人係到唱歌'!! 成3隊人係到 佢地唱歌ok好聽啦'
本身只係八卦想睇下既我地 係戈到聽晒佢地既歌'


我仲錄埋音tim a' 真係好正' 雖然其間d咪一直shortshort地..
到最後仲無聲tim-v-' 吾知佢地幾時會再係戈到表演多次呢? 我一定會再去睇
成組人一齊努力 呢種感覺真係好好呢 ;
期間 我見到一個令仔
中英混血兒 ; 佢既表情好盞鬼

睇睇下我地又去買左大菜糕梨食-v-' 食完先記得未影相 '= =
paco又仲想食;於是就買左一個番梨>v<原味真係幾好食' 呢個係3色' 不過吾知咩味

睇完都5點啦; 就去番我地個目的地'---龍環葡韻;
賈梅士先生' 如果我都有得比人做銅像就好啦' -v-


係上面坐完 落番梨戈時又有surprise' 正!! 我地見到有對新人係到影婚紗相'
咁我地梗係吾會放過偷影既機會嫁啦' 嘻'







好sweet >v< 搞到我同paco都好想結婚 吾係講笑'; 不過諗下好啦;'
兩個都單身' 結鬼咩' 定係叫paco嫁比我??
paco,, 你願吾願意嫁比我? 我向你承諾 我呢一生一世吾會只有你一個
仲有 無結婚介指 無結婚証書 乜都無 淨係會同你影婚紗相'
d條件咁吸引'
吾洗考慮啦' 直接嫁比我啦'
而家我地就去註冊啦'
之後我地入左間博物館 有本簽名簿' 咁我地梗係玩下嫁'

比我搵到一版係全空既' 真係一千零一版'~~
我只手' paco只手'

佢比我偷影左啦'

我句名句-v-'


人比花嬌呢句話岩吾岩洗先??@@



then我地去左水坑尾拎番我張澳門通-v- 我終於變番正常' 吾係用臨時卡了-v-
行程到此結束!!!