忙' = = 忙到我傻; 快d到夏天吧~' 好忙; 無時間打了; 搵日補番 今日既我有好多野想講' =3= 可惜我無時間La'
忙' = = 忙到我傻; 快d到夏天吧~'
好忙; 無時間打了; 搵日補番 今日既我有好多野想講' =3=
可惜我無時間La'
2009-02-24 09:54 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◎ 人氣:6052 ◎