●-- « | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 46 | » --●

 
 ★【●吾舒服'】☆
 13.02, 星期五
晴天
 

今日超吾舒服aaaaa' 有咩聽日補打'

預祝大家情人節快樂'!!

明天我要自己過' 一定要有情人咩


今日起身戈時有d吾對路= ='   好似成日都係d節日之前梨=3=

番學戈時都無咩野嫁' 有少少痛' 我以為好似之前咁 所以無為意

點知咁就出左事=3=  無帶藥係身' 上到第二三堂戈時痛到我想死'

捱到英文堂' 超超超超超超超痛' 有好多人既關心' 多謝晒'

捱左半堂有多 頂吾順 我真係喊左' 不過無人知吧!? @@

叫左a溫陪我落去' 吾該晒>3<  落到去 個醫生!?比左個暖袋我' 

咁我訓左係張床到; 我好驚會整到後面 所以係咁郁=3='

個暖袋好熱' 暖袋對我都無用' 我訓左係張床到' 完全休息吾到'

我好想嘔' 好吾舒服'  個醫療室點解無藥!?  我一定要食藥嫁!!

我吾知點解今次會咁痛' 好辛苦好辛苦' 點解我要係女人!??

休息緊戈時' 我又哭了' 點解我會變到咁中意喊!?

訓左一陣間 落左課又上堂' 佢叫我上去聽書' 我就老粒左佢個"熱袋"= =

我喊戈時好似俾佢見到了 ><

英文a sir都知我吾舒服 仲用英文同我講 真係吾舒服要再去多次就吾洗同佢講

直接落去'  ^^  好好人'  成堂英文堂我好攰好想訓 但痛到我訓吾到

我成身好熱' 但係我d汗係凍嫁' 有邊個明我既痛苦!?

我好想好想嘔 但又嘔吾出' 好吾開心丫' 

我第一次覺得英文堂既時間好長好長' 好似幾個世紀咁'

成堂無聽到書' 丫咩 吾該晒你幫我抄既戈d英文答案丫'

放左學 還左個暖袋我就自己一個走番去了'  好暈 好想嘔

我一直係到同自己講要頂住a  有咩番到屋企先'''  點知,,,,,,,,,,,

我頂吾順 係離屋企仲有一條馬路戈時' 我嘔左' = = 好瘀皮'

由細到大  我都覺得嘔係好辛苦嫁 好似要將自己身體d野嘔晒出梨咁'

係搭電梯戈時 我忍到無人 又再次嘔左' 嗚嗚嗚嗚嗚嗚' 對不起' 我不是故意的

係戈下 我真係好驚自己暈左係到'   有邊個會明我戈一刻既感受!?

係戈一刻 我發現 呢個世界無人可以幫到我 我只係自己一個!

番到屋企食左藥就去小睡了一會'  老豆同屋企人雖然係到鬧我  但佢地都有關心我

我一直都知道' 因為我並無訓著'  訓到點幾 起身食左2 3淡面' 又想嘔了'

於是無食到' 又再去訓,,  搞到差吾多兩點先出門口' 番到去 個個都問我有無事

仲叫我真係好吾舒服要請假番去休息'  好開心好開心' 好多人既關心'

我真係好感動aaaaa' >< 下就測歷史' 我連拎起支筆都無力' 所以無測到

今個星期會很忙了'  吾知有無時間補測!?

好多謝你地既關心丫'  


大家情人節快樂'!

2009-02-13 10:45 PM

 [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6047 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言