近排天氣開始熱啦' 好開心 '
快D到夏天啦'' 好期待aaaaa>3<

發覺我地班好少菁妍既相' 佢吾係我地班' 好似少左d笑聲咁' =3=
學校個鐘壞左' 垃圾=3= 又吾知等幾耐佢先會整好'
今日中文堂默書' 今朝起身先溫' 好彩好易' 吾識少少姐'
依家日日都有人同我番學a' 幾好'吾怕悶' ^^
上體育堂戈時同a溫玩羽毛球'好玩' 果然羽毛球係我至愛'
玩到攰 走左去打丁d0m波' 好玩好玩'''
之後上英文堂' 發生左件小插曲' 唉' 點算好''
a咩' 吾好嬲啦' 一句玩笑話' 我諗a溫吾係有心既'
嬲得多會巢皮嫁' 係你地中間' 我真係吾知點算好 下就番到去 你地2個都吾開心'
唉唉' 氹得店一個另一個又吾可以吾理wo'
好彩氹店左a溫' 佢笑番' 但係a咩' 點算點算' 希望你地兩個快D和好啦'

上歷史堂' 好似無咁悶啦' 幾開心' 但係a咩好似成堂都吾開心
放左學去左a雪屋企' 佢屋企戈兩只倉鼠好鬼死得意aaa'

之後佢番工我補習' -3-

呢兩個令仔好可愛丫' 佢地笑得好得意>3<
有d吾想做' 但係吾做無錢用' 我吾想做咩都要問屋企人拎錢'
我想要既野' 我要靠自己既努力去買番梨!!
番到屋企係到睇電視' 睇到我好感動 好想喊'''''' 嗚
夜晚臨訓之前sd左個sms俾a咩'' 吾好再吾開心啦' 0k?
大家都同一班' 無隔夜仇既係咪!??^^
聽日同a雪去龍環葡韻a' 好開心' 好耐無去啦'
i am look forward tomorrow' >3<
就算只有我一個人' 我也能勇敢地生存下去