●-- « | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | » --●

 
 ★【●2009-02-06】☆
 06.02, 星期五
和暖
 

  近排天氣開始熱啦' 好開心 '   快D到夏天啦''  好期待aaaaa>3<  

發覺我地班好少菁妍既相' 佢吾係我地班' 好似少左d笑聲咁' =3=


學校個鐘壞左' 垃圾=3= 又吾知等幾耐佢先會整好'

今日中文堂默書' 今朝起身先溫' 好彩好易' 吾識少少姐'

依家日日都有人同我番學a' 幾好'吾怕悶'  ^^

上體育堂戈時同a溫玩羽毛球'好玩' 果然羽毛球係我至愛'

玩到攰  走左去打丁d0m波' 好玩好玩'''

之後上英文堂' 發生左件小插曲'  唉' 點算好''

a咩' 吾好嬲啦' 一句玩笑話' 我諗a溫吾係有心既'

嬲得多會巢皮嫁' 係你地中間' 我真係吾知點算好   下就番到去 你地2個都吾開心'

唉唉'  氹得店一個另一個又吾可以吾理wo'

好彩氹店左a溫' 佢笑番'  但係a咩'  點算點算'  希望你地兩個快D和好啦'

上歷史堂' 好似無咁悶啦'  幾開心'  但係a咩好似成堂都吾開心

放左學去左a雪屋企'  佢屋企戈兩只倉鼠好鬼死得意aaa'

之後佢番工我補習' -3-

呢兩個令仔好可愛丫' 佢地笑得好得意>3<

有d吾想做' 但係吾做無錢用' 我吾想做咩都要問屋企人拎錢'

我想要既野' 我要靠自己既努力去買番梨!!

番到屋企係到睇電視' 睇到我好感動 好想喊'''''' 嗚

夜晚臨訓之前sd左個sms俾a咩'' 吾好再吾開心啦' 0k?

大家都同一班' 無隔夜仇既係咪!??^^

聽日同a雪去龍環葡韻a'  好開心' 好耐無去啦' 

i am look forward tomorrow' >3<


就算只有我一個人' 我也能勇敢地生存下去

2009-02-08 04:15 PM

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6055 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言