●-- « | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | » --●

 
 ★【●2009-02-03】☆
 03.02, 星期二
晴天
 

今日一朝早番到去' 就去左語言室上中文堂'

s0 B0riNG' 好攰好攰'  吾知發生咩事'  係到睇戈個杜甫生平'

睇到我好眼訓' 而且睇睇下好悶好悶' 亞視D野真係吾係幾好睇-3-

之後偷偷地小睡了一下'>0<歷史我未抄過aaaaa'

好似好多野要抄咁; 點算呢!??@@鬼叫我懶'' 我有排抄啦'仲要今日之內交'oh no~~

抄抄抄抄抄抄抄抄抄..抄到我傻aaaa; 真係好多' 上英文堂戈時英文a sir做左個oral test'

ya' 未到我'  於是我就想努力抄歷史' 點知 @v@好多人問我點讀點讀'

我無3頭6臂'所以答完佢地已經差吾多落課' 抄得戈少少=3=

上地理堂又無得抄' 佢問問題我答錯左'俾佢扣左分aaa><

之後就上體育'無得抄~~~

體育堂跑左12個圈~~足球場咁大個圈'陰公' 攰到我aaa'

then玩丁dom波' yoyo 好內無玩啦;玩到蘇小姐係咁汁波' kaka'笑死我

果然番學既日子係最開心的''

下就番到課室'抄左一堂葡文堂加上半堂數學再加上2個小息先抄完'岩岩好趕得切交

我太強了''ka

數學個miss好勁'識好多野' 數學用左半堂時間講股票'

我好比心機聽呢~對呢d野有與趣!?佢又解答到我地d問題w0' 超厲害的'

我對佢"刮目相看"!!

之後上歷史堂' -3-'比佢話tim' 咩我講野好大聲咩!?

死得啦死得啦'  聽日測IFT d野'好多'未溫過= =點死!?@@

依家要去溫習啦!!~~溫到d咩呢!??


溫完番梨啦' -3- 溫左好少好少野'''

都差吾多啦' 抄番左一d正確答案今晚慢慢溫''嘻'

個白痴雪= =' 不過最後個"立正薯條"係我整嫁' 哇咔咔'

我今晚個晚餐' M記3號餐'  吾知我幾時先會食膩呢!?? hehe'

吾打啦' 溫習溫習溫習'  加油努力先得'''!!

我很貧窮  又吾見你地請我食朱古力><' 邊個會俾朱古力我食呢!?

 

多謝各位既留言' 我愛你地 >3<' 

2009-02-03 07:07 PM

 [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6048 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言