今日一朝早番到去' 就去左語言室上中文堂'
s0 B0riNG' 好攰好攰' 吾知發生咩事' 係到睇戈個杜甫生平'
睇到我好眼訓' 而且睇睇下好悶好悶' 亞視D野真係吾係幾好睇-3-
之後偷偷地小睡了一下'>0<歷史我未抄過aaaaa'
好似好多野要抄咁; 點算呢!??@@鬼叫我懶'' 我有排抄啦'仲要今日之內交'oh no~~
抄抄抄抄抄抄抄抄抄..抄到我傻aaaa; 真係好多' 上英文堂戈時英文a sir做左個oral test'
ya' 未到我' 於是我就想努力抄歷史' 點知 @v@好多人問我點讀點讀'
我無3頭6臂'所以答完佢地已經差吾多落課' 抄得戈少少=3=
上地理堂又無得抄' 佢問問題我答錯左'俾佢扣左分aaa><
之後就上體育'無得抄~~~
體育堂跑左12個圈~~足球場咁大個圈'陰公' 攰到我aaa'
then玩丁dom波' yoyo 好內無玩啦;玩到蘇小姐係咁汁波' kaka'笑死我
果然番學既日子係最開心的''
下就番到課室'抄左一堂葡文堂加上半堂數學再加上2個小息先抄完'岩岩好趕得切交
我太強了''ka
數學個miss好勁'識好多野' 數學用左半堂時間講股票'
我好比心機聽呢~對呢d野有與趣!?佢又解答到我地d問題w0' 超厲害的'
我對佢"刮目相看"!!
之後上歷史堂' -3-'比佢話tim' 咩我講野好大聲咩!?
死得啦死得啦' 聽日測IFT d野'好多'未溫過= =點死!?@@
依家要去溫習啦!!~~溫到d咩呢!??

溫完番梨啦' -3- 溫左好少好少野'''
都差吾多啦' 抄番左一d正確答案今晚慢慢溫''嘻'
個白痴雪= =' 不過最後個"立正薯條"係我整嫁' 哇咔咔'
我今晚個晚餐' M記3號餐' 吾知我幾時先會食膩呢!?? hehe'
吾打啦' 溫習溫習溫習' 加油努力先得'''!!
我很貧窮
又吾見你地請我食朱古力><' 邊個會俾朱古力我食呢!?
多謝各位既留言' 我愛你地 >3<'