●-- « | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | » --●

 
 ★【●2009-02-05】☆
 05.02, 星期四
晴天
 

尋日去補習' 好累喔~~'

好想好想快d到夏天'但係一到左夏天就無得番學啦'

無得同同學日日一齊玩一齊顛啦

上面戈d係我上數學堂抄既筆記!? he' 因為上課真係好悶-3-

但我好比心機抄嫁' wakaka' 係咪好令呢!??@@ v

今日a溫吾開心丫; 我好想令到佢開心番' 但係我做吾到'

如果我有一種能力' 可以令到自己在乎既人開心快樂就好啦'

但係我無 佢吾開心戈時我真係吾知點好'

a溫之後又到丫咩' 喊喊喊' 喊乜鬼a'  你地依家係咪好想見到我喊a?><

一個之後到第二個'  見到你地咁我只係可以比紙巾你地兩個'講d白痴野你地聽'

除左咁樣' 我乜野都做吾到' 我覺得自己好無用'

(開心d啦!;;  有d野吾值得喊嫁' 堅強d' 喊得多就吾令ga la''')

好彩佢地放學戈時心情好番d ja''''^^

放學去睇左我上一段既成績'好開心aaaaaaa''

我平均分有75點幾同83點幾a' 進步左aaaa

好開心' 好耐無拎過80幾分既平均分啦''''!!好好' 今段我要更加比心機~~

大家都會為我覺得開心嫁可!???^^

至於具體成績聽日公佈出梨先~~  wakaka'''

今日放學戈時好鬼正' 吾洗補習' yayaya' 超開心' 係屋企上網-3-

上網上到好悶好悶= = 搵人同我傾計la''''!!

 

haha'  溫溫個樣好型  ^^ 下面戈張相自已整嫁' 等我paint出梨做月曆先= =

不過一月好似過左啦可!?=3= short左''

 多謝一直留言俾我既人喔' >3<


其實我真係好介意過去' 過去同你既所有野'

如果可以吾記得'或者' 我地就可以重新開始'

但係'無可能吧'''

我對你淡左!?可能啦' 唉*

 

 

2009-02-06 01:38 PM

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6050 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言