尋日去補習' 好累喔~~'
好想好想快d到夏天'但係一到左夏天就無得番學啦'
無得同同學日日一齊玩一齊顛啦

上面戈d係我上數學堂抄既筆記!? he' 因為上課真係好悶-3-
但我好比心機抄嫁' wakaka' 係咪好令呢!??@@ v
今日a溫吾開心丫; 我好想令到佢開心番' 但係我做吾到'
如果我有一種能力' 可以令到自己在乎既人開心快樂就好啦'
但係我無
佢吾開心戈時我真係吾知點好'
a溫之後又到丫咩' 喊喊喊' 喊乜鬼a' 你地依家係咪好想見到我喊a?><
一個之後到第二個' 見到你地咁我只係可以比紙巾你地兩個'講d白痴野你地聽'
除左咁樣' 我乜野都做吾到' 我覺得自己好無用'
(開心d啦!;; 有d野吾值得喊嫁' 堅強d' 喊得多就吾令ga la''')
好彩佢地放學戈時心情好番d ja''''^^
放學去睇左我上一段既成績'好開心aaaaaaa''
我平均分有75點幾同83點幾a' 進步左aaaa
好開心' 好耐無拎過80幾分既平均分啦''''!!好好' 今段我要更加比心機~~
大家都會為我覺得開心嫁可!???^^
至於具體成績聽日公佈出梨先~~ wakaka'''
今日放學戈時好鬼正' 吾洗補習' yayaya' 超開心' 係屋企上網-3-
上網上到好悶好悶= = 搵人同我傾計la''''!!

haha' 溫溫個樣好型 ^^ 下面戈張相自已整嫁' 等我paint出梨做月曆先= =
不過一月好似過左啦可!?=3= short左''
多謝一直留言俾我既人喔' >3<
其實我真係好介意過去' 過去同你既所有野'
如果可以吾記得'或者' 我地就可以重新開始'
但係'無可能吧'''
我對你淡左!?可能啦' 唉*