番學番學番學番學番學番學番學' 我最中意番學' >3<
今日好早起左身 因為今日要升旗' haha
之後過左ift上堂' 我好中意番學aaaa '上george堂' 真係好開心呢''''' wakaka'
中午去食飯' 個飯堂開左啦' 好掛住戈到d 飯' 不過食完之後覺得我掛住叉燒飯多d' ha
食完坐左係公園' 影左d相' 個低能雪'- -服左佢'佢話下面d相似去左泰國!!@@?

a咩同溫溫好番啦' ^^ 好彩好彩ja' 我吾想再做中間人-3-
好番咪好囉 ^^ 大家一家人ma''
吾記得今日做左咩啦@@