多謝各位的留言'
天氣開始熱了' 快d到夏天吧'~
夏天我就可以去swiMmiNG了'
今日開始番學了' >3<' 果然係番學既日子最好' 永遠都吾怕悶
有人同我顛 同我玩 同我傾計 講笑' 開心 ^^
第一堂係中文堂' 收到一份驚喜' 而呢份驚喜係楊生俾既' 真係估吾到' 好多謝'!!
我諗全班都估吾到楊生會比一份咁既驚喜我地' ^_^
之後過IFT上堂' 教F&B戈個a sir又比左利是我地丫'
好開心; 可以安慰到我受傷既心靈; 我成個新年計埋先得幾封'><
我轉左去前堂' yaya' 個a sir好風趣' 上堂吾怕悶'幾好
中午有個半中食飯'同雪買左飯盒上去魔鬼山上面食' 風景吾錯'但係 .. 好晒丫'' 我變燒豬=3=

陽光猛烈' -3- 食完飯我同雪癱左係到...好眼訓~~
做咩呢排d人吾覆人地sms嫁'?呢排興丫!?@v@ 吾得咁嫁wo'!!
下就上堂' 幾好氣氛' ^^ olay個名真係好好笑 哈哈
放左學陪雪去左水坑尾行街買衫; 戈部7號車; 搭到我頭暈暈'@@我下次吾搭啦!!
搭到我火滾
之後一直頭暈 s0心情不大好'
而雪小姐買衫又要左諗又諗= =睇岩就買啦''激死我啦'-3-
行行下見到a傑wo'出奇' 佢講左樣野俾我聽= =吾會咁岩瓜!?真係汁到既俾番我啦~~><
之後a雪個fd"??吾知係咪啦'就車左我地番屋k'
番到屋k做埋個中文報告就滾去訓教'-3- 吾知咩事'成晚超多人燒炮竹= =白痴嫁''
對了'情人節我可能會整朱古力喔~~吾知有無人要呢!? '
我要cm' ><