●-- « | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | » --●

 
 ★【●2009-02-02】☆
 02.02, 星期一
酷熱
 

多謝各位的留言'

天氣開始熱了' 快d到夏天吧'~夏天我就可以去swiMmiNG了'

今日開始番學了'  >3<'  果然係番學既日子最好'  永遠都吾怕悶

有人同我顛 同我玩 同我傾計 講笑' 開心  ^^

第一堂係中文堂' 收到一份驚喜' 而呢份驚喜係楊生俾既' 真係估吾到'  好多謝'!!

我諗全班都估吾到楊生會比一份咁既驚喜我地' ^_^

之後過IFT上堂' 教F&B戈個a sir又比左利是我地丫'

好開心;  可以安慰到我受傷既心靈; 我成個新年計埋先得幾封'><

我轉左去前堂' yaya'  個a sir好風趣' 上堂吾怕悶'幾好

中午有個半中食飯'同雪買左飯盒上去魔鬼山上面食' 風景吾錯'但係 ..  好晒丫''   我變燒豬=3=

陽光猛烈' -3- 食完飯我同雪癱左係到...好眼訓~~

做咩呢排d人吾覆人地sms嫁'?呢排興丫!?@v@  吾得咁嫁wo'!!

下就上堂' 幾好氣氛' ^^ olay個名真係好好笑 哈哈

放左學陪雪去左水坑尾行街買衫; 戈部7號車; 搭到我頭暈暈'@@我下次吾搭啦!!

搭到我火滾之後一直頭暈 s0心情不大好'

而雪小姐買衫又要左諗又諗= =睇岩就買啦''激死我啦'-3-

行行下見到a傑wo'出奇'  佢講左樣野俾我聽= =吾會咁岩瓜!?真係汁到既俾番我啦~~><

之後a雪個fd"??吾知係咪啦'就車左我地番屋k'

番到屋k做埋個中文報告就滾去訓教'-3-  吾知咩事'成晚超多人燒炮竹= =白痴嫁''


對了'情人節我可能會整朱古力喔~~吾知有無人要呢!?  '

我要cm' ><

2009-02-03 01:15 PM

 [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6056 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言