●-- « | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 46 | » --●

 
 ★【●2009-02-28】☆
 28.02, 星期六
晴天
 

呢兩日係到同某人嘈緊' 好煩好煩'

今日本身同a雪話要早起身去西環影相嫁' 可惜我呢個星期日日都吾夠訓'

s0' 訓晏左' =3=變成左下就3點幾先出去' 無得去西環;' 直接搭車去左MGM'

好令好令' 第二次去嫁啦' 但係今日發現左一個新地方' 超令aaa' 聽日補相'

影左d相之後;'就去左觀音像' 唉' 個海無左' 變左d好核突既沙灘''=0= 見到都想嘔

入到觀音像入面' 好耐無入過去啦 ^^ 影左d相'

搵日再去過''  之後去左文化中心' =3= 影左張相' 好鬼死中意'  哇咔咔'

影影下佢居然落雨wo' =0= 呆左' 於是2條友就係雨中影相'

britney' 過左去既野記梨做乜鬼' 仲要為呢d野吾開心'你都傻傻地嫁''

影到都0k晏' 影左好多好多相' 我好想買相機a'  影相係我生命' 雖然影得吾令=v=

到6點幾戈時'雪個男朋友梨車我地走' 因為落緊雨' 因為我地兩個未食野'

所以就車左我地去水m戈到' 佢趕住去飲就走先'

我地首先去左澳門通戈到交相' 終於得閒去交了' 俾人催左好鬼耐>3<'

之後去食M記' 我個至愛3號餐' 我幾時先會厭呢!? ^^

食完等左好耐12號車先番到梨' 跟住趕去補習' 我很忙' =3='

個令妹' 就考試' 自己又吾努力dd''  激死我 於是我就罰左佢抄'  -0-

補到9點幾'本身想番學校影相' 但係太晏啦' 於是就番左梨上網' 

聽日會好忙' 唉~ 朝早去濠江參加書法比賽; 吾洗諗' 一定輸' 不過志在參與啦'

下就又要補習又要做壁報' 番得邊個!?  @@是但啦' 聽日先算'

5點幾6點幾要同雪去高士得買野' 然後去睇pac0小姐表演' 好耐無見過佢啦

好好好好好掛住佢; 睇完應該就會番屋企訓教了'   我真係好忙'  -3-

今日好攰' 去訓了'  >3333333< 再見'

2009-02-28 11:15 PM

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6053 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言