呢兩日係到同某人嘈緊' 好煩好煩'

今日本身同a雪話要早起身去西環影相嫁' 可惜我呢個星期日日都吾夠訓'
s0' 訓晏左' =3=變成左下就3點幾先出去' 無得去西環;' 直接搭車去左MGM'
好令好令' 第二次去嫁啦' 但係今日發現左一個新地方' 超令aaa' 聽日補相'
影左d相之後;'就去左觀音像' 唉' 個海無左' 變左d好核突既沙灘''=0= 見到都想嘔

入到觀音像入面' 好耐無入過去啦 ^^ 影左d相'

搵日再去過'' 之後去左文化中心' =3= 影左張相' 好鬼死中意' 哇咔咔'

影影下佢居然落雨wo' =0= 呆左' 於是2條友就係雨中影相'
britney' 過左去既野記梨做乜鬼' 仲要為呢d野吾開心'你都傻傻地嫁''
影到都0k晏' 影左好多好多相' 我好想買相機a' 影相係我生命' 雖然影得吾令=v=
到6點幾戈時'雪個男朋友梨車我地走' 因為落緊雨' 因為我地兩個未食野'
所以就車左我地去水m戈到' 佢趕住去飲就走先'
我地首先去左澳門通戈到交相' 終於得閒去交了' 俾人催左好鬼耐>3<'
之後去食M記' 我個至愛3號餐' 我幾時先會厭呢!? ^^
食完等左好耐12號車先番到梨' 跟住趕去補習' 我很忙' =3='
個令妹' 就考試' 自己又吾努力dd'' 激死我 於是我就罰左佢抄' -0-
補到9點幾'本身想番學校影相' 但係太晏啦' 於是就番左梨上網'
聽日會好忙' 唉~ 朝早去濠江參加書法比賽; 吾洗諗' 一定輸' 不過志在參與啦'
下就又要補習又要做壁報' 番得邊個!? @@是但啦' 聽日先算'
5點幾6點幾要同雪去高士得買野' 然後去睇pac0小姐表演' 好耐無見過佢啦
好好好好好掛住佢; 睇完應該就會番屋企訓教了' 我真係好忙' -3-
今日好攰' 去訓了' >3333333< 再見'