打日記啦 -v- 係咁比人話我懶' 事實我真係幾懶下 哈哈'
係WO 前幾日剪左頭髮 OH NO 好奇怪 剪得太短了丫雪仲話幾好 幾得意
不會吧!?@@ 得意呢個字眼居然可以用係我身上?
PACO小姐 我終於明白你既感受了@@

今日發生左咩事呢 ;記性出名吾好既我已經忘記得七七八八 果然有相記錄的生活比較好^^
依家坐既呢個位 一開始真係好吾滿意 前後左右d人完全吾熟
因為我真係超驚悶 所以一調到梨呢個位 真係好吾開心
不過依家 因為我良好既交際能力 前後兩位朋友已經開始熟啦
成日係到吹水=v= 點算 上堂掛住傾計 吾洗聽書啦;
熟又吾係 吾熟又吾係= = 點解會咁!?@@
ICAN堂練唱歌' OH NO!! 點解會有咁既人? 連自己班既人既夠都記吾住
大大話話都一齊讀左半年啦 記梨記去都係一兩個人既名
仲要叫錯囉!!! 我真係好吾LIKE人地叫錯我個名 我個名有咁難記咩?
記性差都吾係咁啦 KATHY咁簡單 吾係吾記得下話 KATALIE咁難記又記得!?
激死我 係咁狂叫錯 有問題嫁!!!? 真係火都梨埋-V-
算吧啦 我大人有大量 大人不計小人過
之後有人又係到出鋒頭WO 吾知佢想點;唉 點解會咁!?
TEAM WORK !! 去左邊到? 只係顧住自己出風頭 點樣合作?
我諗大家參加歌唱比賽 都會想攞獎 我相信大家都會比心機去唱好
但係你自己搞突出咁算點? 我吾覺你有咩叻,, 我只係覺得你無團隊精神!!
放左學同雪&榮去左十六浦- - 我都吾知我出去做咩 一個鐘都吾知有無就番左梨
本身想去搵人 結果都係算啦' 番左梨屋企上網'
打打下又有好多野想打 又記得好多野 不過我依家好攰 要去訓啦
我今日係咁狂比人打擊>< 我吾可以比自己個樣再殘落去啦!!