●-- « | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 46 | » --●

 
 ★【●2009-04-23】☆
 23.04, 星期四
晴天
 

打日記啦  -v- 係咁比人話我懶' 事實我真係幾懶下   哈哈'

係WO  前幾日剪左頭髮  OH NO 好奇怪  剪得太短了丫雪仲話幾好  幾得意

不會吧!?@@ 得意呢個字眼居然可以用係我身上?

PACO小姐  我終於明白你既感受了@@

今日發生左咩事呢 ;記性出名吾好既我已經忘記得七七八八  果然有相記錄的生活比較好^^

依家坐既呢個位  一開始真係好吾滿意  前後左右d人完全吾熟 

因為我真係超驚悶 所以一調到梨呢個位  真係好吾開心

不過依家  因為我良好既交際能力  前後兩位朋友已經開始熟啦

成日係到吹水=v= 點算 上堂掛住傾計 吾洗聽書啦; 

熟又吾係 吾熟又吾係= = 點解會咁!?@@

ICAN堂練唱歌'  OH NO!!  點解會有咁既人? 連自己班既人既夠都記吾住

大大話話都一齊讀左半年啦  記梨記去都係一兩個人既名

仲要叫錯囉!!!  我真係好吾LIKE人地叫錯我個名 我個名有咁難記咩?

記性差都吾係咁啦 KATHY咁簡單  吾係吾記得下話 KATALIE咁難記又記得!?

激死我   係咁狂叫錯  有問題嫁!!!? 真係火都梨埋-V-

算吧啦  我大人有大量  大人不計小人過 

之後有人又係到出鋒頭WO  吾知佢想點;唉  點解會咁!?

TEAM WORK  !!  去左邊到? 只係顧住自己出風頭  點樣合作?

我諗大家參加歌唱比賽  都會想攞獎  我相信大家都會比心機去唱好

但係你自己搞突出咁算點? 我吾覺你有咩叻,, 我只係覺得你無團隊精神!!

放左學同雪&榮去左十六浦- -  我都吾知我出去做咩  一個鐘都吾知有無就番左梨

本身想去搵人  結果都係算啦' 番左梨屋企上網'

打打下又有好多野想打  又記得好多野  不過我依家好攰  要去訓啦

我今日係咁狂比人打擊><  我吾可以比自己個樣再殘落去啦!!

2009-04-23 11:21 PM

 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 
            
 

◎ 人氣:6072 ◎

MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
Recent

Comment
最近三個月尚無任何留言