-3- REGINA小姐家的燈,, 我很喜歡,, 可以告訴我在哪裡買的嗎? 今日係IFT上堂-v- 我過得非常快樂 睇下我地今日係模擬前堂到實習所影既相先啦' 哈哈 太多相了 之後有空再SHOW出來吧-V- 回家做I-LEARNER FACEBO0K真的S0 GO0D,, 不會做呢,, 誰做了把答案給我可以嗎!?@@
-3- REGINA小姐家的燈,, 我很喜歡,, 可以告訴我在哪裡買的嗎?
今日係IFT上堂-v- 我過得非常快樂
睇下我地今日係模擬前堂到實習所影既相先啦'
哈哈 太多相了 之後有空再SHOW出來吧-V-
回家做I-LEARNER FACEBO0K真的S0 GO0D,,
不會做呢,, 誰做了把答案給我可以嗎!?@@
2009-04-27 09:13 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◎ 人氣:6065 ◎