| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2009-04-20 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 SOR牙...
有咁耐冇打BLOG
果個復活假期好開心牙
成日都唔系屋企^^
正...
今日帶左耳環番學
就比人屌柒禁制
一番到學..流哂汗>.<
因為..差唔多遲到
要跑番番去...雖然入到去
旦系..都比人記左..
膠左所有功課...
就落禮堂
旦系..我就比人''的''左落去訓導
旦系最後冇野
聽完廢話之後
就番番課室
放學之後
都後照常去左練波
練到好開心...個個流哂汗
練完之後.就去左m記
去左m記傾計同小雅雅=)
88..記住留cm牙
|
2009-04-20 09:47 PM [ 訪客留言(31) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
haPPy =) |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 琴日好開心...
同左fucky b...欣...文..雅去mk
搭車時..文就哭左出黎..
因為我同雅整日講一個人
令佢唔開心
行行行行...
去左旺中買衫
佢地行得勁快..
行慢d得3個
我.,雅..欣慢慢行
我同雅買左2件同款唔同色既衫
勁好笑
行完之後..
去左kfc坐
坐完之後
就去左唱k
唱到9點幾晚上
就搭車回家啦~
|
2009-04-14 09:50 AM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
琴日 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 琴日悶到死..
留係屋企好耐..
先出得街
本來約打波..
點知冇打到>.<
好唔悶心牙
冇得去打波..
就去左美林..
搵fd..
去左佢屋企..
係到玩...
玩完之後..
去左食野..
跟住又去左大圍小食..
跟住個個都搭車走哂
我...雅..文就去左公園坐...
我同雅傾計..而文就..
'['自閉''](好似姐...唔係真)
跟住...食完飯..又落左去玩..
去左新田圍....
夠鍾..番屋企...88 |
2009-04-13 10:51 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 52 | »
|