KiMmY0621
暱稱: ★`周周:]
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-23
你們離開,剩下的是我獨...
2010-12-30
2010-12-03
p街-____-
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 2383
今日人氣: 14
累積人氣: 13507
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


2009-03-08 一切謊言,不可兌現.♥

我今日開頭好悶

又凍..

所以係張床訓左一陣

同人sd sms

                                                         跟住同雅b同婷婷搵siu b

                                                           搭巴士果時...係咁講怪談

跟住入左新城市

我就好像個傻婆咁

唔知點解係咁傻笑

佢地話我short左>.<

現家係咁傻笑

旦係..同d fd一齊先傻笑

係屋企我就好正常架啦

                                                        同左siU  b去買outdoor

                                                               佢買左白色..

                                                                   幾令...

                                                不過我覺得我個個令d

                                                          哈哈=)

                                                 我地成班fd都係outdoor啦

                                                   好開心牙...

跟住就搵埋欣b

就一齊行街街

跟住想飲奶茶

就去左happy leomon

飲野...好好飲牙..

下次再飲過

                                                     跟住又買左撈面食

                                                        我冇食到..因為冇乜錢

                                                        所以我差唔多飲哂siu b同婷婷既奶茶

哈哈

係唔係好溜打呢??

跟住就去左中央公園玩

玩左一陣..就番屋企...

                                                         番黎果時...就玩拍野

                                                            玩拍兩個人漫步

                                                          果時就笑到short左

                                                            個個都笑得好好笑

行行下...

見到1個牙嬸同牙叔

係度跑..

跑跑下..佢地...

趺左包煙

我同雅b望住佢趺

諗緊..應該點做...

                                                  跟住雅b同我..就跑番搵佢地

                                                  佢地唔該我地果時...

                                                     覺得自己好乖

雅b話..,可能上天考驗我地

我地第一次feel到..

天使與惡魔既考驗

                                                                哈哈...幾有成功感牙(果時)''

                        希望下次冇尼d事發生啦

    死啦...仲未溫書tim

不過我對尼次好有信心

應成牙哥你...

一定會做得到

 

                                            祝雅b生日快樂

2009-03-08 08:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


就黎測驗啦>.< 一切謊言,不可兌現.♥

唉...聽日就要統測啦..

好緊張牙!!

唔知會考成點..

                                                   應成過你...

                                                    一定要加油..

                                                   我就一定做得到...

同埋應成過miss

要考得比上次好

不過我驚唔得牙

                                              不過..

                                             我一定會盡力測好尼次驗

第9天釕...

一日比一日開芯

希望永遠刀可以桐尒一齊

甘就太好釕

宝貝...

2009-03-08 02:04 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


岩岩去完欣屋企 疲倦 一切謊言,不可兌現.♥

琴晚..希黎左豐盛苑玩...

我同欣就落左去...

本來都幾開心既...

                                                        不過...後尾...有件唔開心既事

                                                             希唔可以係欣屋企訓...

冇左你..好悶架@@

希望你下次可以黎到欣屋企啦^^

                                                      

                                                       

                                                    

2009-03-07 11:23 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]