| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2009-03-17 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 好悶
好悶
好悶
好悶
派左4份卷..
得兩份合格..
好失敗..
下年都唔會精英班啦
不過..
一定讀唔到書..
刀系..
努力d溫書..
考好d
岩岩..有一段時間勁火..
唔知自己咩事...
可能係條仆街..
嘈撚住哂啦..
如果唔係..都唔會咁火..
仆街倫星揚...
鬼唔望你下世做
''揚''
我聽日一定串死你..
睇你點死^^
家政堂..
唔知自己整咩..
雖然整得樣衰左dd
不過幾好味..
岩岩小息...
好好好無奈
有人以為我係轉班生...
話未見過我..
>.<
我上年先同''你''一齊上pe堂..
咁都唔記得我係邊個...
|
2009-03-17 05:11 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2009-03-15 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 今日...
開頭勁悶..
諗住打機...
點知悶到我死..
跟住我諗住...可以出去玩..
點知...我1點幾等到3點幾..
先有人搵我出去玩..
勁失望....
跟住...落左一陣..
本來幾好玩..
點知..雅babi就走左
剩番..我同s!u b
又周圍去..
諗住叫2個人落黎..
一個話要著數先落..
跟住..之後..又話佢牙爸唔比佢落..
跟住另外一個仲衰..<
出左沙田..話唔落既..
點知我地去左籃球場..
見到佢係度囉..
就住..同d小朋友玩踢波..
踢踢下..就冇得踢..
反面同人地挑籃球..
唉..輸哂>.<
真冇面....
以後練籃球..一定要比心機..
唔再輸比人...咁先對得住牙sir
跟住...又係7點3
個個走哂..
To;;膠b壹族
我永遠只囍我們膠b壹族既人...
希望膠b既人可以永遠開開心心
|
2009-03-15 08:22 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2009-03-15  |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 琴日真係好悶牙...
s!u b又去左人地生日會
得番我...雅babi....欣babi
跟住就諗住去籃球場..
好彩..
''大佬康''係庋..
先冇咁悶..
跟住又去左一陣公園...
跟住..
又見到''同學仔''
佢地去籃球場..
所以我地又去埋..
跟住..
有d人..唔係整日帶cap..
今日冇啦啦帶...
勁好笑佢個樣..
跟住....又番番公園..
我地3個..同d''同學仔''傾計
跟住7點幾個個都走哂...
我同雅babi...去欣babi屋企
玩左一陣..就番番屋企啦 |
2009-03-15 08:29 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|