KiMmY0621
暱稱: ★`周周:]
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-23
你們離開,剩下的是我獨...
2010-12-30
2010-12-03
p街-____-
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 2383
今日人氣: 23
累積人氣: 13516
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


2009-03-17 一切謊言,不可兌現.♥

好悶

好悶

好悶

好悶

                                             派左4份卷..

                                             得兩份合格..

                                            好失敗..

                                           下年都唔會精英班啦

不過..

一定讀唔到書..

刀系..

努力d溫書..

考好d

                                         岩岩..有一段時間勁火..

                                         唔知自己咩事...

                                         可能係條仆街..

                                         嘈撚住哂啦..

                                        如果唔係..都唔會咁火..

                                          仆街倫星揚...

鬼唔望你下世做

''揚''

我聽日一定串死你..

睇你點死^^

                                                     家政堂..

                                                       唔知自己整咩..

                                                       雖然整得樣衰左dd

                                                       不過幾好味..

岩岩小息...

好好好無奈

有人以為我係轉班生...

話未見過我..

>.<

我上年先同''你''一齊上pe堂..

咁都唔記得我係邊個...

 

2009-03-17 05:11 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


2009-03-15 一切謊言,不可兌現.♥

今日...

開頭勁悶..

諗住打機...

點知悶到我死..

                                                   跟住我諗住...可以出去玩..

                                                   點知...我1點幾等到3點幾..

                                                   先有人搵我出去玩..

                                                   勁失望....

跟住...落左一陣..

本來幾好玩..

點知..雅babi就走左

剩番..s!u b

又周圍去..

諗住叫2個人落黎..

一個話要著數先落..

跟住..之後..又話佢牙爸唔比佢落..

跟住另外一個仲衰..<

出左沙田..話唔落既..

點知我地去左籃球場..

見到佢係度囉..

                                                                                          就住..同d小朋友玩踢波..

                                                                                          踢踢下..就冇得踢..

                                                                                           反面同人地挑籃球..

                                                                                           唉..輸哂>.<

                                                                                           真冇面....

                                                                                            以後練籃球..一定要比心機..

                                                                                            唔再輸比人...咁先對得住牙sir

跟住...又係7點3

個個走哂..

                                                                        To;;膠b壹族

                                                              我永遠只囍我們膠b壹族既人...

 

                                                            希望膠b既人可以永遠開開心心 

2009-03-15 08:22 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


2009-03-15 鬱悶 一切謊言,不可兌現.♥

琴日真係好悶牙...

s!u b又去左人地生日會

得番...雅babi....欣babi

跟住就諗住去籃球場..

好彩..

''大佬康''係庋..

先冇咁悶..

                                                                    跟住又去左一陣公園...

                                                                     跟住..

                                                                    又見到''同學仔''

                                                                    佢地去籃球場..

                                                                       所以我地又去埋..

跟住..

有d人..唔係整日帶cap..

今日冇啦啦帶...

勁好笑佢個樣..

                                                                     跟住....又番番公園..

                                                                     我地3個..同d''同學仔''傾計

                                                                     跟住7點幾個個都走哂...

                                                                      雅babi...欣babi屋企 

                                                                        玩左一陣..就番番屋企啦                                                                    

2009-03-15 08:29 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]